Stara sa vodic trolejbusu o funkcnost oznacovaca cestovnych listkov??? Podla mna by to mal kontrolovat po kazdej prejdenej trase ked oddychuje.
Velmi casto sa stava, ze nastupim do preplneneho trolejbusu a nefunguje oznacovac. Neni sanca ze by som sa dostal k dalsiemu cez dav ludi.
Tym padom mi dopravca neumoznil oznacit si listok, a v takom pripade zial cestujem na cierno. Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!
Velmi casto sa stava, ze nastupim do preplneneho trolejbusu a nefunguje oznacovac. Neni sanca ze by som sa dostal k dalsiemu cez dav ludi.
Tym padom mi dopravca neumoznil oznacit si listok, a v takom pripade zial cestujem na cierno. Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!

david1
Dalšia otázka
Potrebuje Čunovo tolko liniek do centra? 91+801+90
Za mňa :
L801 pod krídla BSK + zapojiť to do výkonov vo verejnom záujme + maďarská strana.
Keby to nebolo schodné tak iba úsek Rajka Čunovo ako prípoj k L91
Nesúvisí priamo s Rajkou , ale v širšom meradle riešiť aj vlaky Petržalka - Gyor od nového GVD.