Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kedy prídu nové 12m autobusy IVECO ? Už by mali prísť nie ?
Reply on: t6a5iii #203232:
Tuším 6617 ide na prehliadku, možno ako posledný z radu 15Tr(M). A 602-10 stála v Krasňanoch cez víkend.
Reply on: 810zssk #203233:
To som len tak tresol, že dva. Každopádne si myslím, že je blbosť, aby si v časti vlaku študenti museli platiť a v časti nie. Potom by tie vozne pre študentov vyzerali ako niekde v Indii. Môj názor je, že celé toto cestovanie zadarmo je dosť odvážny krok. To štát preplatí železniciam tie straty? Alebo sa zavedie kopec nezmyselných obmedzení, kedy nebude cestovanie zadarmo možné?
Reply on: TomJ #203225:
Vyzeralo by to tak ze platiaci cestujuci by mali komfort ktory si zaplatili. Nikto nepovedal ze vozne pre studentov by mali byt len dva.
Vie niekto, co sa deje s 6617, 7602+7610 a 7839+7840? Niesom prekvapeny ze 7602+10 su odstavene, ale preco 6617 a 7839+40?
Reply on: trambusak #203228:
rátať môže, ale kto to bude financovať? 😉
Reply on: TomJ #203225:
Normálne, tí, čo sa nezmestia, ostanú na nástupišti alebo si kúpia lístky. To je totiž jedna z mála ciest, ako splniť rozhodnutie Veľkého Červeného Ľudového Hranola a pritom nespôsobiť rozvrat dopravy na Slovensku.
Reply on: 810zssk #203223:
Sorry, ja som stratil niť debaty - moja poznámka bola k tomu Denveru, nie k Londýnu.
Pekný plán: Projekt BORY ráta s vybudovaním prestupného uzla, ktorý spojí železnicu, električku a autobusy regionálnej a mestskej hromadnej dopravy na jednom mieste. ?
Reply on: Mirtschi #203215:
Projekt bol pripravený niekedy okolo roku 2004 s tým, že keďže tam budú jazdiť klasické vozidlá je nutné postaviť aj dočasné obratisko. Tak získal všetky povolenia a tak sa, keď bola schválená možnosť čerpať na to EU fondy (2012) začal aj stavať. Zároveň však bola schválená možnosť čerpať EU fondy aj na električky a tak niekto prišiel s nápadom, že nestavajme obratisko (veď aj tak sa čoskoro zruší), ale kúpme aj nejaké obojsmerné vozidlá. A tak sa začala pripravovať zmena projektu, ktorá (a teraz ma opravte kto má čerstvejšie info) ešte stále nemá všetky právoplatné rozhodnutia.

Čiže nie, že by bol projekt pripravený zle, ale projekt sa zmenil počas výstavby. To nie je ničím výnimočné a deje sa tak takmer pri všetkých projektoch (verejných aj súkromných), akurát tu je viac na očiach.
Reply on: TomJ #203225:
Tak, že zvyšok si zaplatí lístok / pokutu...
Reply on: 810zssk #203221:
Podľa mňa je hovadina, aby na to boli vyčlenené vozne. Ako by to potom vyzeralo v piatok poobede, keď cestujú všetci študenti domov a v rýchliku do Košíc by pre nich boli vyhradené povedzme dva vozne?
Reply on: 810zssk #203223:
Keď to tak sledujem...nepíšte takéto veci príliš. Ešte sa SpOR toho chytí...a bude dodávka 50ks kĺbakov dodaná ako obojstranná 😃 to bude ešte len rýchla výmena cestujúcich 😃 10ks dverí 🙂
Reply on: S499.1023 #203217:
Wikipedia tvrdi ze sa pouzivaju standardne: "Westbound Central line trains travelling towards London Liverpool Street Station and Central London open their doors on both sides, so that passengers can alight and board trains from either side, reducing dwell times and peak-hour congestion in the passageways."
Reply on: Mirtschi #203214:
Nehladame, debata bola o obojstrannych nastupistach 🙂
Reply on: Joyki #203213:
Ak nastupis v neobsadenej stanici tak predpokladam ze logicky aj z POPky. Inde mozno s prirazkou?

Co by ma zaujimalo je ci pojde vydat studentsky listok zdarma aj cez internetovy predaj ?

Inak nejaky cas dozadu sa hovorilo ze na prepravu zdarma budu vyclenene len vybrane vozne na kazdom vlaku, tak by ma zaujimalo ci to bude platit - a ak ano, ci bude mat student aj moznost zaplatit si polovicny listok ako doteraz a cestovat v ktoromkolvek vozni.
Reply on: Sommelier #203208:
Tam ide ale aj o preplnenie stanice a celkovo je tam dopyt ktory je hodnotami v uplne inom vesmire ako bude kedykolvek doprava na petrzalskej radiale, preto tam ma zmysel nad takymto riesenim aspon uvazovat - je prinosne.
Reply on: Mirtschi #203215:
Ohľadne tej posilovej linky do Petržalky - skôr by som presadzoval vybudovanie obratiska niekde južnejšie, v polke sídliska, napr. pri Technopole. Pretože viesť posilovú linku do Petržalky kvôli obsluhe dvoch zastávok by kapacite moc nepomohlo, je to skoro to isté, ako keby ju ukončili už niekde v meste. Taká tebou spomínaná L6 tiež nekončí na Pionierskej, ale až v polke radiály 😉
re #203209 diwi: dôvody pre ktoré to je aspoň zatiaľ do BA nevhodné sú imo jasné..
re #203210 S499.1023: ani mne, ale sú tam 3 podchody a prestupy medzi šiestimi linkami (DLR z dvoch smerov, plus na druhej strane toho nástupišťa zastavuje v špičke čo 5 minút osemvozová súprava - budúci crossrail) a tomu nástupišťu to pomohlo, ale samozrejme, je to ďaleko od ideálu (ako aj od električky).
re #203211 MatejBA: obe tie fotky sú z obdobia ešte pred jeho otvorením, obe sa používajú ako na výstup, tak aj nástup
re #203214 Mirtschi: T3 a T6 spriahnuté zadkami k sebe by bola asi posledná vec ktorú by niekto v dpb spravil pred odvozom na Malackú do Pezinka

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.