ešte dopním,že tá trať v Dúbravke bude mať nedostatky hlavne,čo sa týka zastávok a i.,ale narážal som skôr na koľajisko samotné.A naozaj ma štve,že ju nezatrávnia ?
No nemám pocit,že by sa chlapci ponáhľali s výstavbou ☺ chodím tadiaľ každý deň v práci a okrem toho,že vyrovnávajú/li postupne terén v dolnej časti od Hanulovej po Alexyho mám pocit,že nerobia nič.V obratisku Pri Kríži sa akokeby nič nedialo (okrem toho,že tam vozia štrk a dnes tam navozili tuším betónové podvaly alebo čo to chce byť.Keď už máme zarovnanú dolnú časť tak začnime tam a priebežne pracujme na hornej časti (zarovnávanie terénu a ukladaním podvalov,aby sme sa mohli povedzme stretnúť na križovatke Alexyho - Pod Záhradami ? a a nie,že zarovnať spodok a potom sa posunúť ku Krížu a tam zase otročiť do skapania,len aby sa to stihlo.Pekne robiť obe strany naraz.Muselo by sa predovšetkým chcieť a logicky uvažovať.Tá radiála je dlhá a takýmto tempom to nevyzerá,že to do novembra stihnú ? a ak to aj božím zázrakom stihnú tak to bude narýchlo zbúchané s eventuálnymi nedostatkami ?
Inak na trati Hl.Stanica - Štefanovičova to ide jedna báseň čo tadiaľ chodíme ? to som skoro odpadol akí sú rýchli ? tá rekonštrukcia bude pokračovať až po Radlinského?
Inak v com bol problem ? Naozaj to nevedel nikto urobit normalny moderny projekt min. s velkymi panelmi ako su na Blumentali, nove pristresky, zatravnenie, odhlucnenie a i. ? Alebo ako ? Sak to plati EU, tak sme si tam mohli dopriat aj "pozlatene zabradlie" .
A budu tam i nadalej 3 stopy v obratisku prip. nejake stanoviste pre ZV ?
Ono sa to ovplyvnuje - ak niekto aj taky pohlad na svet ma, tak
a) eventuelne utecie a doprave sa uz radsej nevenuje
b) pokusi sa ist hlavou proti muru a casom ho to zomelie a o ten pohlad pride
Napadaju ma minimalne traja ludia co do oblasti dopravy isli s velmi rozumnymi postojmi, dobrym nastavenim a po case v tej praci o to prisli. Preto ak si niekto chce zachovat zdravy rozum tak je velmi vhodne aby sa vo svojom pracovnom zivote vyhybal DPB, magoriatu a obdobnym instituciam. Aj tak nema pri tom bordeli co tam je sancu a este aj zle platia.
Ano, ja som v tom prispevku narazal na samotny magoriat (ktory mimochodom nic nerobi proti tomu ze DPB si ukradol jeho kompetencie a zavadza anarchiu), hoci treba povedat ze GR DPB je v tomto pripade nominantom strany podporujucej primatora.
Primatorove zlyhanie by som videl v zlom vybere timu, pricom nad svojimi podriadenymi nema realnu moc. Otazne do akej miery je to neschopnost a do akej miery su to politicke dohody.
Ty si naozaj myslíš, že napríklad premiér, alebo CEO majú pod kontrolou úplne všetko? Načo potom majú asistentov a podriadených? Je pravda, že dobrý vedúci je dobrý vedúci, ale je mimo schopnosti homo sapiens to všetko robiť.
Naozaj očakávaš,že premiér (teraz si odmyslime konkrétnu osobu, ale berme do úvahy post) bude odborníkom na zdravotníctvo, dopravu, školstvo, kultúru, obranu, vnútro a zahraničné vzťahy? jedine, že by to bol Chuck Norris.
A to si odmyslíme, že primátor (starosta) nie je "premiér mesta" ale skôr "prezident mesta". Samozrejme, že má určite rozhodovacie právomoci a podpisuje dokumenty, no väčšinu rozhodnutí musí schváliť aj mestské zastupiteľstvo.
Jediným spôsobom ako dokáže primátor ovplyvniť rozvoj MHD je to, koho vymenuje za vedúceho dopravnej komisie a ten si potom robí svoju prácu so svojim tímom. A aj to som si teraz nie istý, či sa o tom nehlasuje.
chceš tým povedať, že v hlavnom meste neexistuje jedna osoba, ktorá by mala nepriamo vplyv na všetko čo sa udeje na území mesta? Ja chápem, že primátor nemá kresliť vodorovné značenie na cestu, ale kto iný má povedať Dosť bolo plytvania, keď nie primátor? Pokiaľ primátor nedokáže nepriamo ovplyvniť rozvoj MHD, rozvoj mestských častí atď., tak potom čo vlastne má v kompetencii? ?