Reply on: 810zssk #208983:
Ak sú len tisíce, tak to je tu potom dosť málo zdravých ľudí.Inak je pravda, že úplne rovnaká teplota asi naozaj nie je ideál. Ale rozdiel väčší ako 3 °C už je zbytočný.
Podľa mňa primárna funkcia MHD je odviezť z bodu A do bodu C (cez body B1, B2, B3, B4,... (to sú zastávky ?)), a nie schladiť ľudí. Áno nejaký komfort by mal byť, ale prehnane klimatizované vozidlo dáva falošný komfort, t. j. súčasný komfort s vysokou pravdepodobnosťou neskoršieho diskomfortu. (t. j. že môže niekoho bolieť krk alebo chrbát z neustáleho "prievanu" vo voze, alebo iné nepríjemné dôsledky).
No, každý je iný, toť môj názor. ?
Zhrniem: Radšej žiadna klíma, ako rozdiel viac ako 3 °C.
Sadhya
Niet nad to vojst do vyhriateho soru, kde po novom - kedze sa nalepili nalepky o klimatizovanom voze - nie su uz ani pootvarane okna a klima ide na prijemnych 35......"komfort" . To uz nehovorim o tom ze niektori ludia aj pracuju a prekvapivo sa prepravuju mhd aj do prace a v niektorych pracach nie su kratase a tielka uplne akceptovatelnym "dress code".... (Tolko k tomu ze sa obleciem tak aby mi bolo v 37 vonku prijemne...)
Uprimne som zhrozeny, ze sa najdu vodici, ktori klimu nepustaju umyselne resp. nastavia na minimalny vykon. Za mna - vyrazit a do dopravneho podniku nikdy nevziat. Nevies zniest 25st vo voze? Zjavne si nesposobily na vykon tejto prace....