K obojstranným nástupištiam, len pre zaujímavosť - Londýn, Stratford (jedno nástupište na centrálnej stanici predošlej olympiády) Central line, westbound. http://2.bp.blogspot.com/_OXFw9ikY1YQ/TINJqo669VI/AAAAAAAAExI/V_H1blwL8OA/s400/stratfd3a.jpg V špičkách samozrejme vznikajú situácie, kedy ľadia potrebujú prejsť v plnom vlaku proti sebe od jedných dverí k druhým ale určite to malo význam a dosť to pomáha.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Stratford_station_Central_line_westbound_look_east_platform_3a_nearly_complete_July_2010.JPG
Tu je aj vidieť drevené obloženie napájacej koľajnice pod prúdom, tá býva zásadne na vzdialenej strane nástupišťa a toto obloženie sa používa ak je v mieste kde je s nimi viac možný kontakt - v tomto prípade v celej dĺžke nástupišťa. Po spustení mali vodiči rok príkaz zakaždým oznámovať, že dvere sa otvoria na obidvoch stranách a niektorí tak robia dodnes.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Stratford_station_Central_line_westbound_look_east_platform_3a_nearly_complete_July_2010.JPG
Tu je aj vidieť drevené obloženie napájacej koľajnice pod prúdom, tá býva zásadne na vzdialenej strane nástupišťa a toto obloženie sa používa ak je v mieste kde je s nimi viac možný kontakt - v tomto prípade v celej dĺžke nástupišťa. Po spustení mali vodiči rok príkaz zakaždým oznámovať, že dvere sa otvoria na obidvoch stranách a niektorí tak robia dodnes.
Valec