Reply on: Sarko #20128:
Ale okrem bezpečnosti mi ide aj o tú rýchlosť. Myslím, že po hrote sa vždy ide rýchlejšie ako proti hrotu, či nie? A koniec koncov, či Ti dispečer bude musieť odomknúť výhybku alebo bude dávať pozor pri cúvaní súpravy, je to jedno.neoplan: Ja som pôvodne myslel na klasické latinské "N", no Igorko navrhol ruské "И". A presvedčil ma

Sarko
Iste, lenze vyhybky zeleznicneho typu Ti v centre a jeho blizkom okoli nikto nedovoli. Mozno tak na tratiach do Race a Dubravky (obrazne povedane).
Co sa tyka operativnosti zasahu, ja predpokladam, ze vyhybky budu standardne zamknute na kluc, ktore bude musiet prist niekto odomknut. Ja si myslim, ze dispeceri dokazu prist behom niekolkych minut. Ked dokazu prist kosicki dispeceri k vaznej dopravnej nehode v MHD skor ako policia, ci zachranka, tak to dokazu aj bratislavski.
Ohladne toho rozchodu to nevidim nijak ruzovo. Stavat uplne novu vozovnu, menit podvozky a trate, to je skoro ako zacat od piky. Zvlast dnes, ked nad dopravnymi podnikmi visia rozne existencne problemy.