K mape liniek MHD:
Idem sa zase venovat tym nepodarenym zastvkam SAD
Uz je vsetko ako ma byt, az na par detajlov.
Konkretne zastavke zmerom z mesta pri vozovni Jurojov Dvor sa nachadza PRED obratiskom aftobusov a nie pri tom bufete
Dalej su zakreslene dve zast. medzi Odbororskou a Magnetovou. Faktom ale je, ze smerom do mesta je zastavka umiestnena za BUSovou zast. MHD, tz za krizovatkou. Smerom z mesta je SAD ped zast. MHD (bus aj elektr. ) ... len tolko
Neberte to ako buzaraciu, ale mapa ma byt presna
Idem sa zase venovat tym nepodarenym zastvkam SAD

Konkretne zastavke zmerom z mesta pri vozovni Jurojov Dvor sa nachadza PRED obratiskom aftobusov a nie pri tom bufete

Dalej su zakreslene dve zast. medzi Odbororskou a Magnetovou. Faktom ale je, ze smerom do mesta je zastavka umiestnena za BUSovou zast. MHD, tz za krizovatkou. Smerom z mesta je SAD ped zast. MHD (bus aj elektr. ) ... len tolko


Sarko
Na tej kosickej pomalokrivodrahe som sa koncom augusta t.r. viezol s KT8D5 z roku 1986 (17 rocny voz) rychlostou 80 km/h
Ale uz odbocujem od toho, co som chcel. Vyhybky po hrote sa mi nezdaju. Operativne cuvat aj s cestujucimi, hoci aj zo zadnej plosiny "B" vozidla a napr. v takom centre sa mi zda prilis velkym hazardom. A napokon, ked sa jednou vyhybkou dostanes proti smeru, nasledujuca musi byt vlastne po hrote, aby si sa z protismeru zaradil do spravneho smeru po hrote. Takto by vsak sa dalo prechadzat len v jednom smere, preto by bola najlepsia asi kolajova splietka, uprostred s kolajovou krizovatkou. Po tej by sa standardne nejazdilo (iba v pripade vyluky), takze to by nebolo az take zle, az na to, ze by to bol pomerne drahy spas. Vybudovat aspon 4 taketo vyhybne by to vsak, podla mna, za pokus stalo.