Reply on: Sarko #20089:
Po bratislavských krivých úzkych koľajniciach som sa viezol rýchlosťou vyššou než 100 km/h a neodvážil by som sa to použiť ako argument pre to, že sú dobré:-).Tá spojka po hrote by bola v obiudvoch koľajách v smere pravidelnej premávky po hrote. Splietka by bola, dobre vravíš, drahý špás, Nie trochu, ale poriadne, ak sa to má použiť raz-dvakrát za rok. Okrem toho v príápade havárie by sa to operatívne použiť nedalo vôbec - skús so tipnúť, prečo?
Vladimírom navrhované riešenie je za relatívne pár korún, takmer okamžite realizovateľné. Okrem toho by sa necúvalo v centre ale niekde v polovici dlhej radiály - napr. v KV pri kostole, pri odstavnej koľaji.
zdenko
Mozete porovnat s BA.
Vyzera to asi takto:
(L1 - tyzden)
6:30-11:30 - 18 vozov (interval 5 az 6 min.)
11:30-15:30 - 14 vozov (interval 7 az 8 min.)
15:30-19:30 - 18 vozov (interval 6 az 7 min.)
19:30-23:00 - 6 vozov (interval 17 min.)
(L1 - vikend)
7:00-11:30 - 8 vozov (interval 12 az 13 min.)
11:30-15:30 - 8 vozov (interval 12 az 13 min.)
15:30-19:30 - 12 vozov (interval 8 az 9 min.)
19:30-23:00 - 4 vozy (interval 24 az 25 min.)