Ja si tiež myslím,že najlepšie možné riešenie po dodavke sor 30 s APU ,je ich nasadenie na linku 64 v úseku jelačičova-búdková a zrušenie autobus.linky 41 celkovo.To čo sa ide robiť od septembra je nezmysel,cestujúci l.64 sa nepotrebujú trepať na hl.stanicu,ale radšej používajú na prestup Rač.alebo Trn.mýto.Rosovú neustále bombarduje zopár dochodcov,a organizuju tu petície za návrat 41 na stanicu.Ja som len zvedavý koľko z nich ich tam po znovu zavedení bude denno denne cestovať....
Ike
Druhou blbosťou je, že takto riešený spoj bude stáť v 4 zápach naraz ?. Ako príklad udávam rannú špičku:
Okrem súčasného zdržania na Hodžovom námestí a na Palisádoch pribudne dosť podstatná zápcha na Pražskej smer HLST, kde nie je Buspruh.
Po tretie, lepší interval spôsobí, že ponuka výrazne predbehne dopyt a vozy budú voziť vzduch. Cestujem 64 a všímam si ? Ten spoj je najvyťaženejší na úseku Račianske mýto - Trnavské mýto ?