Nafuknute jak kondom po sexe... ak vodic mal oranzovu tak logicky nemoze mat chodec zelenu...a neda sa tu ani hadat o nast. Semaforu kedze tu krizovatku poznam...teraz vsetci zhrozeny a hadzu vinu na vodica ale to ze prcek isiel na cervenu nikoho nezaujima... keby stalj v tom buse a ten prudko zabrzdi a rozbili si koli tej ich oranzovej papulu tak by hovorili nieco ine....tod moj nazor...
ináč by ma zaujímalo, že keď plánovali trať v rači či rozmýšlali, páči sa mi že medzi zastávkami Hybešova-Detvianska ide doslovne po "dedine", lebo sú tam rodinné domy v okolí trate len, skôr ma zaujala tá prudká zákruta smer Komisárky však ty kks kým človek tou zákrutou prešiel, to trvalo,.... myslíte si že keď sa bude nejako račianska radiála v tých miestach opravovať, nebolo by treba upraviť aj geometriu a všetko možné, nech je oblúk slabší a tým pádom že by sa šlo rýchlejšie tadiaľ?..
"spievali", áno chápem hlučný prejav, len to bolo tak falošné, že som sa len smial boli troška opitý, úprimne lepšie spev, ako vandalizmus
ta víš ako ale bolo to peknépotešenie ..
Aj odbočka Kúty Marchegg Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk. Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval.
Pekne som sa okašľal. V domnení, že linka č. 51 dnes už chodí na Trnavské mýto, som tam čakal od 12:19 do 12:26 (odchod 12:21) a nič. Volám na infolinku a tam mi teta povedala, že autobus ešte nechodí na Trnavské mýto. Ja ja vravím, že odkiaľ to mám vedieť, keď na ich stránke (dpb.sk) a ani na zastávke nie je žiadna informácia? Teta na to nič, a to bol koniec hovoru.
Vidím, že informovanosť cestujúcich je na 1. mieste.
Ike