Reply on: patrik24 #199762:
						
			zákruty tam nemalo byť  malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
 malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
						 malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
 malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
						 však ty kks kým človek tou zákrutou prešiel, to trvalo,.... myslíte si že keď sa bude nejako račianska radiála v tých miestach opravovať, nebolo by treba upraviť aj geometriu a všetko možné, nech je oblúk slabší a tým pádom že by sa šlo rýchlejšie tadiaľ?..
 však ty kks kým človek tou zákrutou prešiel, to trvalo,.... myslíte si že keď sa bude nejako račianska radiála v tých miestach opravovať, nebolo by treba upraviť aj geometriu a všetko možné, nech je oblúk slabší a tým pádom že by sa šlo rýchlejšie tadiaľ?..
						 boli troška opitý, úprimne lepšie spev, ako vandalizmus
 boli troška opitý, úprimne lepšie spev, ako vandalizmus  
 ale bolo to peknépotešenie
 ale bolo to peknépotešenie  ..
 .. 
  
 
						 
						 Solaris a MAN by bol super alebo možno vyhrá opäť IVECO !
  Solaris a MAN by bol super alebo možno vyhrá opäť IVECO !  Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk.  Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval.
 Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk.  Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval. 
						
Roberto