Reply on: patrik24 #199762:
						
			zákruty tam nemalo byť  malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
 malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
						 malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
 malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
						 však ty kks kým človek tou zákrutou prešiel, to trvalo,.... myslíte si že keď sa bude nejako račianska radiála v tých miestach opravovať, nebolo by treba upraviť aj geometriu a všetko možné, nech je oblúk slabší a tým pádom že by sa šlo rýchlejšie tadiaľ?..
 však ty kks kým človek tou zákrutou prešiel, to trvalo,.... myslíte si že keď sa bude nejako račianska radiála v tých miestach opravovať, nebolo by treba upraviť aj geometriu a všetko možné, nech je oblúk slabší a tým pádom že by sa šlo rýchlejšie tadiaľ?..
						 
  
 
						 
						 Solaris a MAN by bol super alebo možno vyhrá opäť IVECO !
  Solaris a MAN by bol super alebo možno vyhrá opäť IVECO !  Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk.  Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval.
 Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk.  Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval. 
						
mark178
ta víš ako