M@rtin: Ak si pozrieš tie štatistiky tak v roku 2001 bolo prepravených 300.000 cestujúcich a v roku 2002 to bolo 375.000. Ak to dáš to jednoduchej trojčlenky kde 300.000 je 100% a 375.000 je x tak x sa rovná 125% čiže nárast o 25%
Medziročný nárast oproti minulému roku za prvých sedem mesiacov sa dá vyčísliť odhadom, keďže z toho grafu tam je to nedobre čitateľné. Ale ak som dobre videl tak za prvých 7 mesiacov roku 2002 to bolo 175.000 cestujúcich a za rok 2003 to bolo 220.000 cestujúcich čo je nárast o 25,7%. Takže buď klamal pán v rádiu alebo údaje na stránke. Treba si len vybrať.
Medziročný nárast oproti minulému roku za prvých sedem mesiacov sa dá vyčísliť odhadom, keďže z toho grafu tam je to nedobre čitateľné. Ale ak som dobre videl tak za prvých 7 mesiacov roku 2002 to bolo 175.000 cestujúcich a za rok 2003 to bolo 220.000 cestujúcich čo je nárast o 25,7%. Takže buď klamal pán v rádiu alebo údaje na stránke. Treba si len vybrať.
Greatrix
kto mi, prosim vas, vysvetli, naco su na grafikonoch MHD casy pre skolske prazdniny, ked aj tak vacsine busov sa PRED a PO letnych prazdninach zmenia grafikony komplet.
(napr.: 2. septembra 2003 vstupujú do platnosti nové cestovné poriadky liniek 7, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 34, 39, 50, 52, 53, 54, 56, 57, 59, 61, 68, 70, 71, 74, 78, 84, 85, 90, 91, 92, 93, 94, 97, 180, 191, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 212, 502, 512, 513 a 516.)
vsak to je 1/2 spojov.
toto niekoho "hobby" menit komplet vsetky casy trva vlastne od rozsirenia grafikonov o casy pocas skolskych prazdnin.
su to pokusy o optimalizaciu?
preco sa ale potom uz niekolko rokov (5+) ludia tlacia na Safarikovom nam. do busov 88 a 95, studenti do 84, 31, 39, obyvatelia Dlhych Dielov do svojich lokalok 32,33 atd?
chodi niekto z optimalizatorov vobec MHD, ci vie aka je realita?
/Greatrix