Greatrix:
Ak si všimneš CP 93 a 94 tak tam kolonka prázdniny chýba a je tam iba dole poznámka platí len počas šk. prázdnin alebo neplatí počas šk. prázdnin.
Ide o optimalizáciu kedy sú na MHD kladené menšie nároky ako počas šk. roku a to hlavne kvôli študentom avšak aj kvôli množstvám dovoleniek. Robí sa to všade vo svete.
Sú však aj linky, ktoré svoj interval nemenia. Napr. 90.
Obyvatelia BA a zákazníci DPB nemajú takmer žiadnu možnosť ovplyvňovať výkony MHD jedine, že by niekomu na magistráte dlho masíroval hlavu a ten by presadil posilnenie výkonu danej linky. Je tu ešte jedna možnosť a to zamestnať sa u DPB na príslušnom odbore a tam už to usmerniť.
Dovolím si však tvrdiť, že DPB by nemal cestujúcim skočiť na každú požiadavku, avšak mal by každú prehodnotiť a overiť najprv modelovo a ak by tam prešla ako dobrá vec neskôr aj skušobne. Ak by však hneď všetko zmenili tak by každý chcel aby tá jeho linka bola vypravovaná najnovšími vozidlami s intervalom 2 minúty a to nejde.
Ak si všimneš CP 93 a 94 tak tam kolonka prázdniny chýba a je tam iba dole poznámka platí len počas šk. prázdnin alebo neplatí počas šk. prázdnin.
Ide o optimalizáciu kedy sú na MHD kladené menšie nároky ako počas šk. roku a to hlavne kvôli študentom avšak aj kvôli množstvám dovoleniek. Robí sa to všade vo svete.
Sú však aj linky, ktoré svoj interval nemenia. Napr. 90.
Obyvatelia BA a zákazníci DPB nemajú takmer žiadnu možnosť ovplyvňovať výkony MHD jedine, že by niekomu na magistráte dlho masíroval hlavu a ten by presadil posilnenie výkonu danej linky. Je tu ešte jedna možnosť a to zamestnať sa u DPB na príslušnom odbore a tam už to usmerniť.
Dovolím si však tvrdiť, že DPB by nemal cestujúcim skočiť na každú požiadavku, avšak mal by každú prehodnotiť a overiť najprv modelovo a ak by tam prešla ako dobrá vec neskôr aj skušobne. Ak by však hneď všetko zmenili tak by každý chcel aby tá jeho linka bola vypravovaná najnovšími vozidlami s intervalom 2 minúty a to nejde.
J
O tom nápade mapy mesta na JCDecaux som tu už raz písal, avšak tvoj nápad by som priviedol trochu k dokonalosti aspoň podľa mňa. Na každej zastávke by mala byť mapa vo formáte A4 - A5 a to najbližšieho okolia v mierke 1:10 000 až 1:12 500. A prečo, no asi by mi bolo nanič keby som vystúpil pri tescu Hypermarket a bola by tam mapa centra.
Samozrejme s tým súvisí:
1) Na CP znovu schému linkového vedenia.
2) Lepšia vypovedacia hodnota BUSE a máš svätú pravdu, žiadne " cez" a "budúca zastávka" ale len a len piktogramy. Preto máme na cestách značky a nie text s nápisom "daj prednosť v jazde"
3) Minimálne na zastávkach kde sú dve a viac prístreškou JCDecaux info vo viacerých jazykoch a samozrejme na dôležitých prestupných bodoch a miestach s vysokou frekvenciou turistov.
4) Na viactarifných automatoch sú typy lístok popísané viacjazyčne aj to ako fungujú, ale popis na boku aj s nákresom by sa hodil. (Nákres pochopí aj Mongol) Mohlo by to byť lepené takou formou ako reklamy na oknách buse. Teraz tušín na SONY. Ak by to ľudia strhávali, tak dať pod sklo, či plexisklo.
5) Samozrejme napísane na BUSE aj názov mestskej časti aj keď podľa mňa je to krajšie len s názvom konečnej avak to nehrá rolu.
6) Zvýšiť počet JCDecaux prístreškou a to aj možným predajom prístreškou na elinových zastávkach v KV či rači.
7) Na dôležitých bodoch s pohľadu koncentrácie pohybu turistov mapy celého mesta s nakresleným linkovým vedením.
Keď sme pritom letisku. To Bratislavské zvýšilo počet prepravených pasažierov za prvých sedem mesiacov oproti rovnakému obdobiu minulého roku o 38%
O letisko má okrem Šwechatu záujem ďalších päť záujemcov a okrem iného aj Austrian airlines, ktré deklarovalo, že po kúpe presunie väčšinu svojich letov z Viedne a to hlavne kvôli zníženiu nákladov, pretože letisko Viedeň má jeden z najvýšších letiskových a pristávacích a odletových poplatkov. Avšak to by znamenalo aj nové hangáre a tak jestli se nemýlim.