Reply on: mark178 #196727:
No ale aby s tou električkou z Petržalky na stanicu aj niekto jazdilLen teraz to bude riadna obkľuka keď ide cez Priečnu os a neexistuje Štefániková, nieto ešte cez Vazovovu a Priečnu os. Táto cesta by bola o 2-3 min. dlhšia
Len podľa mapy si porovnaj
cez Špitálsku http://goo.gl/maps/HieAg
Cez Obchodnú http://goo.gl/maps/cG7hS
Tá L1 mi príde dosť o ničom lebo na stanicu obsluhuje svoje zastávky len Mariánsku (blízko k Vysokej) a Odborárske námestie (blízko k STU, resp. budúcemu Blumentálu)
Pre porovnanie ukážem jazdnú dobu z Nám.SNP/Kamenného nám na stanicu
Súčasná X13 cez Štefánikovú = 6 min.
elina cez Obchodnú a Priečnu os = 11 min.
elina cez Špitálsku a Priečnu os = 13 min.
Takže mimo špičky by podľa tvojho návrhu trvalo spojenie centra s hl.st. o 7 min. viac oproti súčasnej X13. A Petržalka by elinu na hl.st. nevyužívala vôbec a chodila by autobusmi ako teraz
Linka 6 zober si, že táto linka jazdí len v špičke pracovných dní. Vieš aký úpech zožala X13 keď dostala novú rýchlu trasu z centra na hl.st.? Dosť pochybujem, že by niekto z centra na stanicu išiel tou linkou 1 cez Vazovovu maximálne tak dôchodci a ostatný by išli na Hodžovo námestie a z tadial 93. Navyše nechápem ani moc tej 6, že kto by ňou cestoval. Či KV? Možno by na stanicu s ňou išiel akurát od Mosta SNP ale keď linku na stanicu od KV tak cez tunel. Pamätáte si určite na bývalú L1 Dúbravka - Šafko - Obchodná - stanica
Quakeman