Reply on: Error 0x007 #194387:
Treba čítať celé ako som to napísal. Tibor Schlosser je človek, ktorý vie makať ako dopravný inžinier, keď je úkolovaný. Samozrjeme, on má aj svoju oblasť a tou je inteligentné riadenie dopravy a inteligentné dopravné systémy, ktoré v Bratislave nie sú, ako by si zaslúžila. Tak kmital napríklad u Swarovského.Pokiaľ sa však dostane do rozhodovacej a/alebo riadiacej pozície, vtedy sa začínajú prejavovať jeho slabiny a zväčša zlyháva. Príklady Elsig, NDS a aj magistrát.
Čo sa týka električky o Petržalky, za ten nemôže Schlosser, ten projekt vymysleli ešte v roku 2005 na popud Koladu, vtedajšieho viceprimátora, a konateľa/majiteľa DELTES, dnes je len v DELTESi. Ten projekt sa principiálne dodnes nezmenil a od zaciatku je zlý principiálne. porekadlo vraví, že z hovna bič neupletieš.
Samozrejme platí, že s tým hovnom ani nič neurobil, ani sa nesnažil to upratať, len sa s ním hral, len sa v ňom plačkal.
Analogicky to platí aj na preferenciu električkových radiál. Pritom ešte v roku 2009 sa robili projekty.
Marcelllooo
Zmena organizácie pripájacieho pruhu aj v Petržalke by síce pomohla ale neodstránila zápchy, tie totiž vznikajú až v Ružinove.
Časové rozloženie je aj ráno od tej 6 do cca 9, lebo aj začiatok pracovnej doby je už rozložený rôzne.
Na strane Petržalky máš ale dobre vyriešený rozptyl. Najkritickejšie je to hneď na prvej križovatke za mostom (Dolnozemská), ale aj tu sa už doprava rozptyluje už po cca 500 metroch - časť ide na Šustekovu a časť ďalej po Dolnozemskej.