Reply on: MatejBA #194382:
Len čiastočne. Skôr to bolo zlou organizáciou pripájania z Bajkalskej. Kým sa v lete nezmenila organizácia pripájacieho pruhu tak vznikali zápchy aj tu. Zmena organizácie pripájacieho pruhu aj v Petržalke by síce pomohla ale neodstránila zápchy, tie totiž vznikajú až v Ružinove.
Časové rozloženie je aj ráno od tej 6 do cca 9, lebo aj začiatok pracovnej doby je už rozložený rôzne.
Na strane Petržalky máš ale dobre vyriešený rozptyl. Najkritickejšie je to hneď na prvej križovatke za mostom (Dolnozemská), ale aj tu sa už doprava rozptyluje už po cca 500 metroch - časť ide na Šustekovu a časť ďalej po Dolnozemskej.
Error 0x007
Pekny priklad: "Modernizácia Dúbravskej radiály"
Mame sme sancu postavit ozajstny nosny system. Mala by sa opravit trat, zatravnit trat (co by aj znizilo hlucnost), vytvorit spolocne zastavky elektriciek a autobusov, vytvorit bezbarierove pristupy k zastavkam, zrusit zopar zbytocnych zastavok, naistalovat preferenciu elektriciek, pripadne aj najvacsie krizovatky riesit mimourovnovo...
ALE NIE! My mame len ciel mat co najvacsy zisk na tom ze EU spolufinancuje tento paskvil ktory sa ani neda nazvat modernizaciou...