Reply on: Marcelllooo #194392:
"Je potom otázkou, prečo si mesto takýchto ľudí znepriateľuje miesto toho, aby im podľa možností vyhovelo a dokonca ich aj využilo na prospech veci."Mesto chce električku do Petržalky.. v cieľovom stave až po Janíkov Dvor.
"Takíto ľudia" nechcú električku v Petržalke za žiadnu cenu. Všetky kroky mesta budú stále napádať na všetkých možných úrovniach.
To sú dve nepriateľské strany.. jednoduchá logika.
A potom tu boli aj "iní ľudia" ktorí napr. na jednej z diskusií v Zrkadlovej sieni predložili za 5 občanskych iniciatív pripomienky k projektu (územná rezerva pre prestupnú zastávku Einsteinova, priblíženie prestupných zastávok bus-el., nie Jantárovej ceste v úseku medzi Romanovou a Jiráskovou, atď..)
AAA
Príklad: Kapacita vetvy na predmostí je 10 000 vozidiel/hodina. Denne sa cez túto vetvu potrebujú dostať do zamestnania obyvatelia, ktorý na dochádzku využívajú 25 000 vozidiel. Keďže ranná špička má dve hodiny, tak máme 12 500 áut/hod, čo je viac ako kapacita vetvy. Pokiaľ ale poobede idú títo istí ľudia domov v rozmedzí 15:00 - 17:59, tak hodinová záťaž vetvy je len 8333, 33 vozidla, teda nemalo by prísť ku kongescií. To však nič nemení na tom, že tým úzkym hrdlom celého systému je práve táto vetva a nie most.