Reply on: eripmav #194284:
keď má revízor problémy skontrolovať si alfanumerický kontrolný kód v SMS, tak určite si bude overovať číslo. ako to chcete zabepečiť personálne pri výkone kontroly?ďalší problém je technický, akým spôsobom bude revízor zadávať evidované čísla z databázy na kontrolné prezvonenie?
ďalšia rovina problému je legislatívna. aj keď telefónne číslo nie je osobný údaj, je to citlivý údaj a nikto nemá právo sa ho dozvedieť, pokiaľ si to neželám. telefónne číslo nie je automaticky a garantovane verejne dostupným údajom (teda môžem si zvoliť mať tzv. utajené číslo).
ja môžem našepkať rôzne návrhy, z ktorých každý má isté riziká a limitácie: kombinácia IMEI kodu s SMSkou, GPS súradnice atď.
Marcelllooo
2.) možno nie teraz. ja netvrdím, že sa momentálne oplatí a treba ho stavať. nevidím však dôvod neuvažovať s ním v budúcnosti. to nám mesto chce vziať.
a zároveň platí, že minimálne do 2020 sa nevyplatí ani električka.
plány sú hotové x rokov. keby sme od roku 2006, čo sa rozpráva o električke postavil len kilometer podzemky, čo by rozpočet mesta v pohode utiahol, dnes by sme mali trať v Petržalke hotovú. Ak by sme začali stavať ešte v 90.rokoch, tak by sme mali celú sieť.
Problém je v tom, že za federácie sme sa snažili vytunelovať federálny rozpočet a teraz sa snažíme európsky. a to bude aj dôvod prečo ani jedno ani druhé nebude.
3.) presne tak. chcem aby segregovaná dráha bola podzemka, v tomto úseku riešená tzv. plytkým tunelom. tvrdíme to od začiatku, je to v príslušných dokumentoch. čo je na tom prekvapivé?