Reply on: Pieter #192281:
presne obratisko by mohlo byť napr. za podjazdom , 22 zrušiť - ok 128 a aj 29 zrušiť a peniaze z nich presunúť na 28 a takt cez víkend/sedlo 20 minút celá DNV by to privítala
, keď nevie ani zlúčiť L20+L22 ( nakoľko je dnes L22 absolútne nevyužitelná ) .
Vladimír
Akokoľvek sa dívam na tú L22, po sprevádzkovaní novej trate význam jej prepojenia DNV a Dúbravky s Kramármi prudko klesá. Z menovaných MČ jazdia husto jazdiace linky na Patrónku, kde po novom bude prestup na hrane na relatívne husto jazdiacu L212. Preto by som tú zmenu tak tragicky nevidel. Jediné, čo sa môže skrátením L22 skomplikovať, je cestovanie zo západnej časti BA + regiónu až hore k NOÚ, čo by riešila celotýždnenná L211, ale neviem či sa s ňou počíta.