Reply on: diky #191985:
cele je to malo ambiciozne, paskvil pre stavebnu firmu nie pre modernizacia pre pohodlie cestujucich a kvalitu prepravy DPB.Kde su chranene prejazdy, odelene teleso pomocou zvodidiel pre znizenie zranitelnosti systemu. Popripade podjazd na Harmincovej.
Toto nie je modernizacia ale obycajna rekonstrukcia a EU by to podporit nemala. Ak chcem mat z elektricky nosny system musim sa k jeho budovanie aj tak postavit. nestavat rovanko ako v 1987 len s novymi materialmi. Ale to by sme od magistratu a DPB chceli vela.
Lbr
Prechody pre chodcov - budú zúžené na 2-3m zábradlím, vraj ako "zvýšenie bezpečnosti chodcov a vytvorí sa úzky kľukatý koridor "v tvare Z". Cyklisti, rodičia s kočíkmi, vozíčkari - môžu akurát škrípať zubami. Ináč autori sú zjavne úplne mimo, v materiáli sú navrhnuté veci typu "Ochranné múriky presahujú nástupištia o 8m na obe strany, čo by malo odradiť chodcov od pohybu po koľajach a mimo priechodov pre chodcov." No, teraz sú niekde zábradlia aj 50m dlhé a ľudia ich obchádzajú (napr. OD Saratov).
Obratisko - ani jedným slovom sa neráta s predĺžením trate do do DNV, ktoré je pritom schválené ako priorita. Naopak hemží sa to deklaráciami o "čo najdlhšej životnosti" - no jasné, hlavne keď sa to bude potom znova celé prekopávať.
Celkovo je ten materiál dosť veľké zúfalstvo. Objednáva ho DPB a pritom je namierený proti peším, nerieši súčasné problémy ľudí a nijako sa nevenuje dlhodobejším plánom dopravy.