Tým že sú stoziare v strede tak je medzi vozidlami väčší priestor tým padom sa na zastávkach dá dať oplotenie a celkovo sa znižuje riziko častých nehôd kedy ľudia vybehuju spoza voz.
zámer je už zverejnený aj na enviroportáli http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-dubravka-v-useku-hanulova-pri-krizi a podľa neho sa plánuje zrušenie pôvodných prístreškov na niektorých zastávkach a ich náhrada nejakými 2 kusmi JC Decaux... Chápem, že ide najskôr o minutie doslova darovaných peňazí (nabaľme tam všetko), ale je škoda, že sa tam radšej nezamontovala obnova súčasných prístreškov aj s osvetlením. Tiež mi nie sú jasné nové trakčné stožiare do stredu trate, ide tu zase o to isté - preinvestovať peniaze, alebo to má aj nejaký reálny prínos? Zvyšok vyzerá fajn, už len aby sa konečne začalo.
Zdravím priatelia:-) ako sa, čo najľahšie a najrýchlejšie dostanem zo zastávky Hany Melilčkovej na Plynárenskú 7/B (Apollo BC II)? Potrebujem tam byť najneskôr tak 5 minút pred 10:00 v pondelok ráno. A tiež potrebujem pomôcť z cestou rovnako z Hany Meličkovej na Lamačskú cestu 3. Tiež v pondelok, a treba tam byť o 11:20. Dík:-)
Hm, no ta Devinska zas nie je nejaka ultrafrekventovana (resp. je tam vacsina na tratove listky). Ale este jedna moznost: Petrzalka - tam je relativne malo listkov predavanych na vnutrostatne trasy, cize mozno tam by mohli mat. Ma niekto skusenost?
Ak som si dobre pozrel tie údaje v tvojom výcuce, tak by to vychádzalo na Hradeckú verziu 30Tr s APU (o 4 miesta na sedenie menej), kapacita stojacich bude "papierovo" nižšia kvôli hmotnosti APU. Niečo, ako je rozdiel v kapacite medzi obyčajným a vozíčkárskym Citelisom.
Debata bola presne o bystrických 961, a na tie by muselo byť obstarávanie, rovnako, ako keď ich kupoval DPMP. O tom, či na takéto nákupy treba robiť súťaž alebo nie, môže svedčiť aj "výhodný" nákup Citelisov z Košíc, ktorý skončil na súde.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto