Reply on: Ámos #191992:
Aj vozidlá (tbusy) mali byť vymenené už pred 10rokmi... ? ? Mazanie okolkov tiež zníženie hlučnosti.
Áno, NP vozidlá s rekuperáciou a ďalšími tech. vymoženosťami... vydržia tu nech by 12 rokov a poom DPB kúpi aké? NP ak na to bude EU norma, ak nie tak asi tiež, ale zaručené to nie je...
A tú rekuperáciu atď, to ťažko povedať...
Aj tie plyňáky do malých miest... je tam udržateľnosť tipujem ako všade 5 rokov, možno 10? ale potom patričné sadky teoreticky môžu zasa kúpiť nafťáky...

lebo...bolo by to pekné a ...
Lbr
Prechody pre chodcov - budú zúžené na 2-3m zábradlím, vraj ako "zvýšenie bezpečnosti chodcov a vytvorí sa úzky kľukatý koridor "v tvare Z". Cyklisti, rodičia s kočíkmi, vozíčkari - môžu akurát škrípať zubami. Ináč autori sú zjavne úplne mimo, v materiáli sú navrhnuté veci typu "Ochranné múriky presahujú nástupištia o 8m na obe strany, čo by malo odradiť chodcov od pohybu po koľajach a mimo priechodov pre chodcov." No, teraz sú niekde zábradlia aj 50m dlhé a ľudia ich obchádzajú (napr. OD Saratov).
Obratisko - ani jedným slovom sa neráta s predĺžením trate do do DNV, ktoré je pritom schválené ako priorita. Naopak hemží sa to deklaráciami o "čo najdlhšej životnosti" - no jasné, hlavne keď sa to bude potom znova celé prekopávať.
Celkovo je ten materiál dosť veľké zúfalstvo. Objednáva ho DPB a pritom je namierený proti peším, nerieši súčasné problémy ľudí a nijako sa nevenuje dlhodobejším plánom dopravy.