Reply on: Ámos #191986:
súhlasím, na druhej strane, ak chceme mať z električiek "nosný dopravný systém", ako nám tu vrchnosť stále omieľa, zastávky s 2 prístreškami JCD mu asi veľmi nepomôžu. Požiadavka magistrátu (viď. príspevok #191988 , ďakujem Lbr) na zachovanie pôvodných prístreškov ma prekvapuje a teší, konečne si niekto stojí za svojimi vyhláseniami o "podpore MHD", hoci realisticky dodávam, že ak zostane všetko po starom a na nových veciach sa nebude vykonávať žiadna údržba (lebo sú nové) a na starých žiadna, lebo sú staré, nepohneme sa... Utopistickým riešením by boli asi iba kamery snímajúce priestor prístreškov (myslím týchto "veľkorysých á la Trnavské a Dúbravka) a možno by to nebolo ani tak drahé riešenie... som zvedavý na ďalší vývoj. Predpokladám, že do tohto polorozpracovaného projektu ešte vstúpi aspoň Lepšia doprava svojimi triezvymi pripomienkami, držím palce. Nestíhal som to preletieť celé a spočiatku som bol tým projektom nadšený až na tie zastávky, ale po preštudovaní ďalších materiálov vidím, že v tom projekte je naozaj čo zlepšovať.

lebo...bolo by to pekné a ...
Ámos
Prave take veci ako podjazd Harmincova, Alexyho su vydavky, ktore z obycajnych udrziavacich prac robi modernizaciu. Nie to, ze vymenia vrchne vedenie a namontuju jedno mazanie okolkov.
Ako citam nizsie prispevok Lbr., niekto v DPB by si mal poziadat o predcasny alebo sa zacat zaujimat ako sa veci robia vo svete a zacat konecne v praci nieco odovzdavat. Nie len cakat do 14.30 aby mohol ist domov.
Pri tejto rekonstrukcii budu mat vazne problemy aby im to EU prefinancovala, rovnako ako mal Figel problemy ked na cestach I. triedy chcel len vymenit afsalt. Hlavne teda neviem co na tej reko teda bude stat 330 milionov (1/3miliardy) slovensky korun.