Reply on: Mike #191991:
aj trat ma limitovanu zivotnost.Pri vozidlach je to velmi lahko zdovodnitelne.
Vysokapodlaha verzus nizka = (integrovanie vylucenych skupin)
rekuperacia verzus brzdenie do odporu = (energeticka efektivita a bezpecnost)
moderne vozidla verzus stare = podpora MHD ako ekologicky priaznivejsej formy prepravy
Ale ako ospravedlnis vymenu kolaji, dratov a jedno mazanie okolok v obratisku?
Ok este vymena BKV panelov, znizenie hlucnosti. Ale inak je to neobhajitelne. To nie je modernizacia. To je udrzba, kedze tie panely mali byt vymenene pred 10 rokmi.
Ámos
Prave take veci ako podjazd Harmincova, Alexyho su vydavky, ktore z obycajnych udrziavacich prac robi modernizaciu. Nie to, ze vymenia vrchne vedenie a namontuju jedno mazanie okolkov.
Ako citam nizsie prispevok Lbr., niekto v DPB by si mal poziadat o predcasny alebo sa zacat zaujimat ako sa veci robia vo svete a zacat konecne v praci nieco odovzdavat. Nie len cakat do 14.30 aby mohol ist domov.
Pri tejto rekonstrukcii budu mat vazne problemy aby im to EU prefinancovala, rovnako ako mal Figel problemy ked na cestach I. triedy chcel len vymenit afsalt. Hlavne teda neviem co na tej reko teda bude stat 330 milionov (1/3miliardy) slovensky korun.