ak by si manazment neuplatnil udrzbu za 1 cent (popripade inu smiesnu sumu) na 8 rokov alebo 560.000km tak sam pojdem podat trestne oznamenie. Kedze na toto, uz je paragraf. nejak sa to vola "nehospodárne, neefektívne a neúčelne nakladanie s verejnými prostriedkami"
Údržba tomôže byť:
opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie 15 ks nových sólo trolejbusov s APU, 15 ks nových sólo trolejbusov bez APU a 50 ks nových kĺbových trolejbusov (ďalej len jednotlivo „trolejbus“ alebo aj „vozidlo“ a spoločne „trolejbusy“ alebo aj „vozidlá“) za stanovených podmienok v tejto zmluve a poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km každého trolejbusu od schválenia technickej spôsobilosti každého trolejbusu na prevádzku, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, ak si ju obstarávateľská organizácia uplatní do 6 mesiacov od schválenia technickej spôsobilosti prvého trolejbusu na prevádzku.
Čiže teoreticky mohol vyhrať aj vďaka údržbe za 1cent, ktorú si následne DPB neuplatní .. a uplatní si ju napri pri firme teknoplast, aby sa p. Kondrlíkovi zalepili oči.. (a vačky).
Akého charakteru? Že si dodatočne objednáva/neobjednáva "poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km " za 1 cent?
Ako píše Vladimír: buď sú to české technické predpisy, alebo sa medzičasom zmenili,
prípadne budú aj trolejbusy po pár mesiacoch premávky dodatočne chodiť na vystužovanie rámu (ako busy)
A zvýšené zaťaženie ciest a robenie koľají v asfalte nás predsauž v Ba nemôže prekvapiť ☺
Problém je to Škodovky a tá ho bude musieť vyriešiť keďže ona dodáva el. výzbroj + montuje APU jednotku. Ten problém s montážou klimatizácie sa vravel aj o SORkách. Takže predpokladám, že buď ešte viac odľahčia karosériu alebo použijú zase dáku pseudoklimatizáciu resp. tie malé čo máme na Citare. A ak si správne pamätám tak APU jednotka zasahovala aj do priestoru na streche kde býva umiestnená klimatizácia bežných rozmerov.
"Oba nové trolejbusy 26Tr a 27Tr Solaris jsou vybaveny klimatizací, ale nemají dieselagregát, takže nemohou jezdit mimo trolejové vedení nebo při výpadku proudu. Technické předpisy totiž neumožňují, aby měl trolejbus současně dieselagregát i klimatizaci, protože by dosahoval příliš velkého zatížení náprav."
Tak som zvedavý ako budú riešené trolejbusy s duálnym pohonom keďže vraj na ne nebolo možné namontovať klimatizáciu zároveň s APU. Žeby zosilnený rám alebo nebodaj dve zadné nápravy? ?
Kluuuudddd a skusit citanie s porozumenim. Konkretne som myslel na cenu udrzby, pripadne inu polozku, kde by spravne videna buducnost (z kristalovej gule samozrejme) vedela ovplyvnit naklady a cenu trolejbusu.
Ak sa nemylim, malo by sa teraz dat dostat k ponuke vitaznej firmy. Chysta sa niekto o to poziadat? Nech sa da skontrolovat, ci tam opat nebola nejaka klimatizacia za jeden cent schovana.
Re Salomon #191861: A ja sa na druhu stranu tesim na "odborne" vyhlasenia ako pri autobusoch:
- pred dodanim - je to kram, rozpadne sa do pol roka!
- po pol roku - je to kram, rozpadne sa do dvoch rokov!
- po dvoch rokoch - je to kram, rozpadne sa do siestich rokov! ?
Mike