Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #191880:
Akého charakteru? Že si dodatočne objednáva/neobjednáva "poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km " za 1 cent?
Reply on: Mike #191883:
Zaujímavé bude ešte kde ju namontujú. Viď. : http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17f.jpg ?
Reply on: luky133 #191877:
Ako píše Vladimír: buď sú to české technické predpisy, alebo sa medzičasom zmenili,
prípadne budú aj trolejbusy po pár mesiacoch premávky dodatočne chodiť na vystužovanie rámu (ako busy)
A zvýšené zaťaženie ciest a robenie koľají v asfalte nás predsauž v Ba nemôže prekvapiť ☺
Reply on: Vladimír #191879:
Problém je to Škodovky a tá ho bude musieť vyriešiť keďže ona dodáva el. výzbroj + montuje APU jednotku. Ten problém s montážou klimatizácie sa vravel aj o SORkách. Takže predpokladám, že buď ešte viac odľahčia karosériu alebo použijú zase dáku pseudoklimatizáciu resp. tie malé čo máme na Citare. A ak si správne pamätám tak APU jednotka zasahovala aj do priestoru na streche kde býva umiestnená klimatizácia bežných rozmerov.
Reply on: Vladimír #191879:
dieselagregat bude v pripade troflov spolocnosti SOR/SKODA rieseny pomocou http://www.zdroje-energie.cz/files/wiki-image/43.jpeg ziadne zvysene zatazenie naprav teda nehrozi. ?
Reply on: Mike #191866:
kedy mozme ocakavat prve dodatky k zmluve?
Reply on: luky133 #191877:
http://www.dszo.cz/?section=spolecnost&file=tiskovky&id=405

"Oba nové trolejbusy 26Tr a 27Tr Solaris jsou vybaveny klimatizací, ale nemají dieselagregát, takže nemohou jezdit mimo trolejové vedení nebo při výpadku proudu. Technické předpisy totiž neumožňují, aby měl trolejbus současně dieselagregát i klimatizaci, protože by dosahoval příliš velkého zatížení náprav."

Zjavne to nie je problém SORu.
Reply on: luky133 #191877:
A kedy u soru nieco nebolo mozne? 🙂
Reply on: Mike #191866:
Tak som zvedavý ako budú riešené trolejbusy s duálnym pohonom keďže vraj na ne nebolo možné namontovať klimatizáciu zároveň s APU. Žeby zosilnený rám alebo nebodaj dve zadné nápravy? ?
Reply on: Juraj76 #191875:
Pochopiteľne, že vyrába. Len pokiaľ viem, kĺbový CNG bol zatiaľ vyrobený len jeden.
Reply on: Michal111 #191865:
Vyrába SOR aj CNG busy?
Reply on: 810zssk #191872:
Kluuuudddd a skusit citanie s porozumenim. 😉 Konkretne som myslel na cenu udrzby, pripadne inu polozku, kde by spravne videna buducnost (z kristalovej gule samozrejme) vedela ovplyvnit naklady a cenu trolejbusu.
Reply on: Jezo #191871:
V rezii DPB sa rozpadne vsetko...
Reply on: Jezo #191871:
Klima bola PODMIENKOU, nejde o doplnkovu vybavu. Dodavatel ju dodat musi.
Ak sa nemylim, malo by sa teraz dat dostat k ponuke vitaznej firmy. Chysta sa niekto o to poziadat? Nech sa da skontrolovat, ci tam opat nebola nejaka klimatizacia za jeden cent schovana.

Re Salomon #191861: A ja sa na druhu stranu tesim na "odborne" vyhlasenia ako pri autobusoch:
- pred dodanim - je to kram, rozpadne sa do pol roka!
- po pol roku - je to kram, rozpadne sa do dvoch rokov!
- po dvoch rokoch - je to kram, rozpadne sa do siestich rokov! ?
Reply on: Mike #191866:
Takže HnusSory...
Reply on: Mike #191866:
nejako mi tam chýba info, koľko pýtal Solaris, keď "rozhodla výrazne nižšia cena"...
A mesto si moze objednat navysenie vozokm aby sa rano na Dolnych Honoch ludia pomestili ? ? ?
Opakovanie tendra napriek tomu malo zmysel, pretoze verim ze nebyt ucasti Solarisu v elektronickej aukcii (a jeho dobrej sance na vyhru), nakupili by sme ovela drahsie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.