Reply on: Martin Fundárek #19159:
Nem páči taká linka. Moje pravidlo výberu linky (samozrejme z voľného, zo zadelenia som si vyberať nemohol) bolo takéto:1) Nesmie to jazdiť na Rajskú.
2) Nesmie to jazdiť na Hl.st.
3) Nesmie to byť sólo z HROBUSTova
4) Mohla by to byť klobása
5) Podľa možnosti by to nemuselo jazdiť po Šancovej
6) Mohlo by to mať čo najdlhšiu trať ale napr. bod 4 prevážil
Z toho mi vychádzalo:
217 kĺbová, 212, 214, X213, 216, 217.

I.
Ale inak, ako to už ktosi napísal, spojenie oboch OD TESCO zabezpečuje L4, na čo som ja nepomyslel. A tiež súhlasím, že z Tesca sa do Tesca nikto presúvať nebude.
Igorko
Hej, takže zrekonštruujeme tie najstaršie a najodpornejšie vraky, aby sme získali NP vozidlo, aby sme sa vyrovnali v počte vozidiel úchylnému Brnu? TO je myslenie vedenia DP. Postavíme K3N aby sem mali niečo nové, že? Keď, tak postavím 10m NP vlek za 2*T3 ale nebudem do rozpadávajúceho sa káčera (a koxotasizácia ten rozpad nespomalí) pchať NP diel.
Áno, tú tabuľku poznám veľmi dobre a pokladám to za obzvláštnu zvrhlosť, zatiahnuť si do siete vozidlá s obmedzenou prechodnosťou.
I.