Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #188562:
Nerobila tam za záhradkára? Za jeho éry tam poprijímali kvantá mladých ľudí, pre ktorých to bola často prvá práca od skončení (strednej!) školy.. a keď sa po dvoch rokoch naučili, ako to funguje v bežnom zamestnaní tak potom išli na lepšie pozície do iných firiem...
Btw. už tam cvakajú karty a prac. doba končí najskôr o 15tej (pohyblivá, musí sedieť suma hodín za týždeň, mesiac..) Ale ja si nemyslím že pracovná doba má priamy vplyv na množstvo alebo kvalitu vykonanej práce...
Reply on: koco #188561:
vlaky meskali lebo nesiel pragotron?
co ma ZSSK s pragotronom?
Reply on: Mike #188555:
No dobre, ale kolko je takych co sa len presuvaju z jedneho statneho uradu do druheho. To su take typy. Ono osobne si ani neviem predstavit, cim by dokazal podnik dotiahnut mladeho perspektivneho zamestnanca, pokial to nie je uplny fanatik do MHD.

Kamaratka sice robila tusim dva roky v DPB, hned po skonceni skoly. Platy hrozne a stale styl prace na 6tu o 14 domov v piatok o 12.
Reply on: 810zssk #188560:
samozrejme len ak nespadne Pragotron ako dnes na Hlavnej stanici ... Bola to katastrofa, ľudia úplne vynervačení vlaky meškali, ľudia nevedeli kam nastúpiť ... Tomu sa hovorí ZSSK ?
Reply on: aquila #188557:
Dosiahne sa presne to co sa dosiahlo spracovanim dokumentov k Stefanikovej 😛
Reply on: AAA #188556:
Weigl je jediný riaditeľ rezortu, ktorý nebol po zmene GR vymenený. Posledný menovaný je jeden z tých mála, ktorý je stále na svojej pozícií. Druhý menovaný je jeden z tých, ktorého presunuli úplne do inej oblasti než v akej robil dlhé roky...
Reply on: tr3mp #188550:
jasne, ja to chapem, len ono to bohuzial ludia typu uhler, schlosser a podobni, len zneuziju na dalsie posuvanie planov.

to ze nepojde IAD na hlavnu stanicu, to mu snad neveri ani ten co to poslal. to ako sa spravaju k IAD si sam zistil pri petrzalskej radiale a zastavke sturovej .. kde dokonca sa zvysili odbocovacie pruhy, namiesto rozummnej cyklotrasy sa zlegalizovalo parkovaine na chodnikoch, cize takto to dopadne aj pri hlavnej stanici ..

cize ja to vidim skor na kontraproduktivny cin ..

co sa tyka radialy dunajska/nivy, ked to nebolo schopne mesto dat ako vynutenu investiciu aspon rezervu v pripade twin city, co myslis, ze sa dosiahne nejakym spracovanim dokumentov ?
Reply on: Mike #188555:
A Weigl, Rafaj, Kajdi, tí tam už nie sú?
Reply on: Ámos #188554:
Myslíš, že že po tých všetkých výmenách vedení tam takí ešte sú? Ja mám pocit že ich je veľmi málo... Od Zachara sa na všeliakých pozíciach poobmieňalo veľmi veľa ľudí a či už v kanceláriach alebo na prevádzkach tých "dlhé roky zakopaných" je už mám pocit že menšina... alebo ak aj je niekto v DPB dlho ako korytnačka, tak ho za posledné roky aspoň prehodili na úplne iné odd....
Reply on: Mike #188553:
? konecne su v tom dielne nevinne ?
Samozrejme, ze mali obstarat objednavkovym system, kde dielensky objednaju dielce. supervizor skontroluje objednavku co sa objednava a preco, pre ktore vozidlo, namatkovo skontroluje ci to sedi. Ci objednane diely sedia na nahlasenu poruchu,nehodu etc. odsuhlasit do 48h.
Ale na to treba hlavne zmenit myslenie ludi v podniku. Ludi, co su tam zakopani dlhe roky bez akychkolvek ambicii a cielov nieco zlepsovat,zmenit. Uz sa len chcu prezut k dochodkovemu veku aby potom mohli spokojne umriet.
Reply on: Ámos #188551:
Lebo boli takí podriadení ? každa prevádzka mala vozy v inom stave. Ale ešte 4 roky dozadu, možno aj menej, dostávali niektoré ik 435 komplet nové motory, kardany, prevodovky..

OK, však DPB nemusí mať žiadny sklad. Ale potom nech aj oni prejdú na JIT so všetkým čo k tomu patrí.. a nie že každá prevádzka má zrazu vysokú správkovosť.. že niekedy až 30-40% a potom nie je čo vypraviť.. a to nastávajú situácíe, že ani dielne a dielenskí za to nemôžu.. (to tu v histórií ešte nebolo ? )
Reply on: tr3mp #188538:
A pár rokov nazad sa tu našli ešte takí čo sa na tom smiali, že to nie je reálne, no aspoň uznali, žeby to bolo dobré a myslím, že ojedinelé prípady povedali, žeby to bola zbytočná blbosť.

Ak ostane na Štefánikovej iba jeden pruh pre cestnú dopravu, tak trolejbusy a autobusy tam ešte ostanú, keď tam ešte nejaký čas budú kolóny vďaka IAD, kým šoféri pochopia, že sa im to nevyplatí sa do mesta trepať cez Štefánikovu?
Reply on: Mike #188545:
To je zase uplne opacny extrem.
Ale moderne firmy funguju bez skladov. Preco myslis, ze automobilky presli na "just in time" sposob vyroby. Lebo si nenechaju lezat peniaze na polici v skladoch.
Lebo ak ma podnik zmluvy s firmami o dodanie ND do x hodin/dni tak nevidim nutnost mat sklad. Akykolvek. Objednam krytku na blinker a moze mi tam stat aj rok. A na co?
Samozrejme cakat na sklo mesiace kvoli podpisu, ci na dva Shitelisy pomaly rok, je scestne. Rovnako ako vyhadzovanie pouzitelnych ND.
Ale som si isty, ze od Belfiho neprisiel prikaz na vyhodenie vsetkych ND. To skor niekto podriadeny, kto bol za stav skladov zpucovany sa takto odvdacil.

A ak boli na sklade ND na IK400 preco jazdili v takom prisernom stave ako jazdili?
Reply on: aquila #188541:
Mne radosť nekazíš ? Je úplne jasné, že tá trať po Štefánikovej nebude do roku 2016 ani do roku 2020. Ale ak sa nebude realizovať návrh IPR na zastavanie predstaničného priestoru, oželiem aj tú električku na stanicu na nejakú dobu.

Väčším prínosom návrhu je alternatívny návrh samotného predstaničného priestoru, teda nevťahovanie IAD, zachovanie zelene, rozumnejší rozsah zástavby, možné budúce napojenie električiek na Pražskú (alebo aj na železnicu).

Jednoducho hlavný autor návrhu bol posadnutý ? električkou po Štefánikovej, tak tomu venoval rok života a tému spracoval. Napr. ako ty môžeš spraviť vlastný návrh električky po Dunajskej a Mlynských nivách, keď už sa k tomu nemá mesto (veľmi rád podporím). ?
Reply on: Mike #188545:
To, čo píšeš je stav za Belfiho? ?

Inak čo sa týka vozovne Krasňany, to už sa riešilo aj s primátorom, resp. on vyslal nejakého Miškanina (ten vyzerá ako keby ani nevedel čo je MHD, nieto už nejaké vzkm, či vozovňa) a veselo sa riešenie tohoto problému vysrali doslova, aby to riešil s DPB. Takže je úplne jasné ako asi Ftáčnik dokáže Belfiho kontrolovať, resp. usmerniť, či pokarhať, ak niečo poserie. ? Pripadám si ako za čias Ďurkovský + Záhradník = žiadna zodpovednosť, drzá suverenita aj pri najväčšej lži. Len jedni si obliekajú modré a druhí červené triko, a ľudia sú tak blbí, že naletia vždy na tento rozdiel, ktorý je iba naoko, ale v akomkoľvek triku sú tie isté krysy. ?

Som zvedavý, že aký GR bude nasledovný, ak teda príp. Belfi poletí za nejakú blbosť, či to bude iba formálne prehodenie pozícií, ako sme už videli raz : Derkay za Kadnára.
Reply on: TeBeCe #188536:
Som myslel, že po tom, čo som sedel v krčme v Rohožníku pri AS a počul policajtov ako kolega poslal omylom kolegovi SMS-ku, ktorá mala ísť "jeho frajírke" ma už nič viac nepobaví ? ... a hľa, stalo sa ?
Reply on: TeBeCe #188546:
Premávajú už aj linky č. 91 a 93. ?
..tak slečny z patričného odd. sa stále učia.. ?
Reply on: TomJ #188543:
pod vlcakom maju aj na dpb...taktiez nejaka zastavka Na Grbe...Jaskov rad...
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/objmedzenia-na-cestach-pre-nezjazdnost-komunikacii/
Reply on: Ámos #188542:
konsolidacia pomerov v podniku.. aky cnostny nazov..
Suhlasim v tom, že Delfi dostal jednoznačné ZADANIE ušetriť čo najviac v podniku a odstrániť tieto dlhy. Skladové zásoby... áno, boli tam diely na ŠMky, IK 280 a karosa B732, často ešte fungl nové nerozbalené..pokyn zlikvodovať všetky skladové zásoby bol však aj za cenu že sa vyhodili nové ešte nepoužité a prichystané náhradné diely do IK 435, dlhých plynových karos atď (sú k tomu aj fotky..)
Ale to je ešte nič v porovnaní s tým aké "skladové hospodárstvo" nastalo teraz. V dielňach nie je vôbec nič, objednávať sa musí pomaly už aj každá krytka na blinker, nehovoriac o tom že kým niekto podpíše žiadanku na nové bočné sklo alebo predný nárazník uplynú mesiace, zrejme sa zasa čaká kým bude treba objednať 10 naraz.. -> výsledok:
nadpomerné množstvo odstavených (ináč pojazdných) vozidiel ktoré čakajú na náhradné diely. Takže sa žiaľ išlo z jedného extrému do opačného..
Zrušenie vozovne Krasňany: ok zrušenie desiatok pracovných miest, ale značný nárast jalových km
a takto by sa dalo pokračovať..
Nove linkovanie v Petržalke: dobre, nebola to jeho idea. Ani ho nepresvedcil nikto z nadšencov. Ale na neustále sťažnosti mesta na neefektívne hospodárenie v DPB boli spracované v podniku 3 nezávislé audity (personálny, audit hospodárenia (resp. nejaký technický?) a audit linkového vedenia - toto bola čiastočne alebo aj úplne jeho idea). Z auditu linkového vedenia vzišli možnosti kde ušetriť...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.