Reply on: Mike #188555:
No dobre, ale kolko je takych co sa len presuvaju z jedneho statneho uradu do druheho. To su take typy. Ono osobne si ani neviem predstavit, cim by dokazal podnik dotiahnut mladeho perspektivneho zamestnanca, pokial to nie je uplny fanatik do MHD.Kamaratka sice robila tusim dva roky v DPB, hned po skonceni skoly. Platy hrozne a stale styl prace na 6tu o 14 domov v piatok o 12.
Mike
Suhlasim v tom, že Delfi dostal jednoznačné ZADANIE ušetriť čo najviac v podniku a odstrániť tieto dlhy. Skladové zásoby... áno, boli tam diely na ŠMky, IK 280 a karosa B732, často ešte fungl nové nerozbalené..pokyn zlikvodovať všetky skladové zásoby bol však aj za cenu že sa vyhodili nové ešte nepoužité a prichystané náhradné diely do IK 435, dlhých plynových karos atď (sú k tomu aj fotky..)
Ale to je ešte nič v porovnaní s tým aké "skladové hospodárstvo" nastalo teraz. V dielňach nie je vôbec nič, objednávať sa musí pomaly už aj každá krytka na blinker, nehovoriac o tom že kým niekto podpíše žiadanku na nové bočné sklo alebo predný nárazník uplynú mesiace, zrejme sa zasa čaká kým bude treba objednať 10 naraz.. -> výsledok:
nadpomerné množstvo odstavených (ináč pojazdných) vozidiel ktoré čakajú na náhradné diely. Takže sa žiaľ išlo z jedného extrému do opačného..
Zrušenie vozovne Krasňany: ok zrušenie desiatok pracovných miest, ale značný nárast jalových km
a takto by sa dalo pokračovať..
Nove linkovanie v Petržalke: dobre, nebola to jeho idea. Ani ho nepresvedcil nikto z nadšencov. Ale na neustále sťažnosti mesta na neefektívne hospodárenie v DPB boli spracované v podniku 3 nezávislé audity (personálny, audit hospodárenia (resp. nejaký technický?) a audit linkového vedenia - toto bola čiastočne alebo aj úplne jeho idea). Z auditu linkového vedenia vzišli možnosti kde ušetriť...