Reply on: 810zssk #187733:
Ktovie.. Ono to, že by sa to postavilo mimoúrovňovo by znamenalo aj vhodne napojené priestory ? či riešenie priestoru pod traťou či pri plytkom tunelY ? Viem si predstaviť úseky, ale nie celú/značnú časť trasy, čo by aj tak nemuselo dopadnúť dobre v našich podmienkach a pri skúsenostiach z celého sveta, ako je obtiažne podobné projekty a priestory riešiť som názoru, že tá trať sa dá dobre a porovnateľne zvládnuť aj úrovňovo - od čoho má riešenie s dvadsiatkou prejazdov, z toho desiatkou svetelných v stave, aký poznáme samozrejme ďaleko ?
fanatikmhd
Ono, ten jeden-dva dni v roku to zase nie je nic horibilne. A pri takej prevadzke, kludne sa da zastavit doprava, a pod veducim pracovnikom sa ludia stiahnu a hotovo. A len tak, v minulosti to slo, nezaskoleny personal na zeleznici... tak preco nie teraz? lebo byrokracia? nezaujem, vieme najst sposoby ako osklbat aj EÚ, tak toto hadam nemoze byt problem....
a tak, pri rychlostiach v meste, kto vravi zeby to dokonca nemohol byt trolejbus ci elektrovoz? Take daco ako duobus by sa aj ujalo. Aspon z tych najhorsich miest to vyviest. Cez leto kludne v prenajme ako klasicky nakladac (napr na stavbach ci reko ciest) a v zime ako zimna udrzba.....