Reply on: Ike #187732:
Ja len dodám, že v roku 2008 som meral trasu Dúbravka - Botanická záhrada čo je jazdá doba 18 minút. A vyšlo mi, že v rannej špičke sa 11 minút stojí na semaforoch. To je 61 % jazdnej doby. Neviem, ako je to teraz, vtedy sa veľa času strácalo na Kuklovskej, ale každopádne je to minimálne polovica. Zober si, že keby sme eliminovali státie na križovatkách, teda spravili skutočnú preferenciu, minimálne v tomto prípade zrýchlime električky o polovicu!
Lenže v DPB nevedia čo je preferencia MHD.
fanatikmhd
Ono, ten jeden-dva dni v roku to zase nie je nic horibilne. A pri takej prevadzke, kludne sa da zastavit doprava, a pod veducim pracovnikom sa ludia stiahnu a hotovo. A len tak, v minulosti to slo, nezaskoleny personal na zeleznici... tak preco nie teraz? lebo byrokracia? nezaujem, vieme najst sposoby ako osklbat aj EÚ, tak toto hadam nemoze byt problem....
a tak, pri rychlostiach v meste, kto vravi zeby to dokonca nemohol byt trolejbus ci elektrovoz? Take daco ako duobus by sa aj ujalo. Aspon z tych najhorsich miest to vyviest. Cez leto kludne v prenajme ako klasicky nakladac (napr na stavbach ci reko ciest) a v zime ako zimna udrzba.....