Reply on: 44 #183946:
nechcem ho obhajovat, je to v tejto oblasti lajk ako ktokolvek z nas, ale s malymi stavebnymi upravami si myslim, by sa tam tie dva pruhy plus na otacanie zmestili. Stacilo by ten obrovsky ostrovcek pre chodcov trochu zmensit.A samozrejme pustit do bus pruhu pred krizovatkou 4-5 aut by tiez pomohlo, tak ako je to dovolene na elektrickovu trat na Racku.
Ma zmysel hladat sposoby ako to cele upravit, aby sa doprava IAD trochu zrychlila, lebo ak sa nie, tak ten bus pruh zrusia.
Tiez na moste by bus pruh mal byt povoleny na prave odbocenie z mosta na nabrezie a to uz od auparku. dodrziavanie vynutit pevnym predelom pre priame smery dostatocnej dlzky pred a za prislusnym zjazdom z mosta.
sveto
Na zaciatku 90. rokoch som si vsimol zvlastny fenomen znacenia na niektorych vozidlach-"turbo". pamatam si, ako sikovne niektori vodici predvadzali jazdu na tychto vozoch a predchadzali na semaforoch vtedy starsie poruchove b 731 a len malokedy, preradovali na piaty stupen v meste.Boli tieto busy niecim ozaj vynmimocne alebo to bolo len virtualne modne oznacenie v tej dobe?