Pozrite, skutocny dovod preco sa u nas uprednostnuju SORky je ze SOR ma ako jediny vyrobca specialne zriadenu komisiu, ktora prostrednictvom vesteckych nastrojov skuma ktory bus pojde k Duncovi a zamerne ho robi menej kvalitny.
Osobne mi je luto ze nikdy nevyrobili BN18. Nie len preto ze hrbace povazujem za druhe najkrajsie vozy v BA (na klb by sa to asi naozaj nehodilo), ale uz len preto aby Dunca roztrhlo ?
Zadanie do tendra bolo jasne: Co najnizsia cena. To je ako ked si kupis "parky" za 50 centov a cudujes sa ze v nich nie je skoro ziadne maso. Ale je to (ako Petto napisal) hlavne dost aj o tom ze co im DPB posle
Ja si skôr myslím že je naivné myslieť si že zlí zlí finanční žraloci v SORe dodajú do Bratislavy autobusy úmyselne horšie než do Prahy. Výroba je štandardizovaná, autobusy dávajú dokopy tí istí ľudia na tej istej linke z rovnakých komponentov od rovnakých subdodávaateľov a rovnakými postupmi, tak kde vidíš priestor na nejaký výkyv v kvalite? Žeby po fabrike chodil majster a ukazoval robošom "Nó, tak tenhle jede do Prahy na něm to vše utáhněte jó a tendlecten je pro ty sprostý čoboly v Blavě tak tam na ty šrouby klidně serte?" ?
Ale ani Zliner nedokaze divy, si zober ake stare "šunky" posiela DPB na GO. Ked im tam prišla stara 6292, tak sa Zlinerakom musela zatočiť hlava,že čo im to tam poslali. ?
Uplny suhlas. Aj ked je pravda, ze pukala len 1.seria SERov.
Mozem potvrdit kvalitu rovnakych vyrobkov SK a blizke AT. Hoc pri abusoch aspon tie ramy by mohli byt rovnake.
Ale tie GO sa mýliš, tam si dopravca,objedná čo presne chce.
"Eurofondy sú použité aj na budovanie trolejbusovej trate na úseku Pražská Hroboňová či preferenciu električkovej dopravy na Vajnorskej radiále." Dokonca tam spomínajú obnovu námestia na Dlhých dielov, ale pokiaľ viem tak to už bolo dokončené a za krásnych 600 000,- € majú Dlhé diely pár štvorcových metrov dlažby + odizolovanie garáži a nové lavičky (takto sa "nenápadne" kradne) preto mi príde divný ten článok...
810zssk