Ja si skôr myslím že je naivné myslieť si že zlí zlí finanční žraloci v SORe dodajú do Bratislavy autobusy úmyselne horšie než do Prahy. Výroba je štandardizovaná, autobusy dávajú dokopy tí istí ľudia na tej istej linke z rovnakých komponentov od rovnakých subdodávaateľov a rovnakými postupmi, tak kde vidíš priestor na nejaký výkyv v kvalite? Žeby po fabrike chodil majster a ukazoval robošom "Nó, tak tenhle jede do Prahy na něm to vše utáhněte jó a tendlecten je pro ty sprostý čoboly v Blavě tak tam na ty šrouby klidně serte?" ?
Ale ani Zliner nedokaze divy, si zober ake stare "šunky" posiela DPB na GO. Ked im tam prišla stara 6292, tak sa Zlinerakom musela zatočiť hlava,že čo im to tam poslali. ?
Uplny suhlas. Aj ked je pravda, ze pukala len 1.seria SERov.
Mozem potvrdit kvalitu rovnakych vyrobkov SK a blizke AT. Hoc pri abusoch aspon tie ramy by mohli byt rovnake.
Ale tie GO sa mýliš, tam si dopravca,objedná čo presne chce.
"Eurofondy sú použité aj na budovanie trolejbusovej trate na úseku Pražská Hroboňová či preferenciu električkovej dopravy na Vajnorskej radiále." Dokonca tam spomínajú obnovu námestia na Dlhých dielov, ale pokiaľ viem tak to už bolo dokončené a za krásnych 600 000,- € majú Dlhé diely pár štvorcových metrov dlažby + odizolovanie garáži a nové lavičky (takto sa "nenápadne" kradne) preto mi príde divný ten článok...
No, pokiaľ viem tak:
Praha kupuje SORy za vyššiu cenu ako Bratislava.
A naše SORy naozaj opravujú aj dielenský, vyjadril sa tak aj primátor Ftáčnik, rovnako povedal, že kúpa týchto vozov bola chyba. Chceš hádam tvrdiť, že je to šotouš, ktorý si tieto veci domýšľa?
810zssk: Kúb si ľubovoľný český výrobok u nás a potom v Čechách.
A ja si myslím, že naivný si ty. A okrem toho máš nesprávne (neviem, či úmyselne alebo z naivity) informácie.
A navyše je mi z tvojich trolejbusových postojov jasné, že si tzv. hard-šotouš, čiže čím starší typ, tým lepšie a na cestujúcich ěbať, hlavne že sa šotouši vystriekajú.
Autobusy nezvárali dielenskí pracovníci ale pracovníci výrobcu, zvárali ich rovnako v Prahe ako v Bratislave a nezvárali ich po roku ale po pár mesiacoch v rámci odstraňovania konštrukčnej vady a po tejto oprave sa už závada neopakovala.
S tými kolenami som to nepochopil. Čo to má spoločné s kvalitozu autobusu.
Valec
Oskari Räisänen, jeden zo zakladateľov spoločnosti GreenRiders, prezentoval unikátny systém osobnej prepravy v Bratislave
http://profit.etrend.sk/biznis/tah-zelenym-jazdcom-2.html