Reply on: si #17066:
preboha! Ty si si asi nikdy necital dokumentaciu ku Karose, planiky udrzby a opis konstrukcie. Ja ti nebudem dokazovat tu zvratenost tu vo fore, pretoze to je opis tak na jednu knihu. Avsak mala rada - skus si precitat napr. knizocku "Autobusy Karosa 730 v provozu a udrzbe" a zistis, ake su hlavne koncepcne vady toho autobusu - na to nemusis byt ani strojar. Jednoducho konstrukcia toho autobusu je do oci bijuci nezmysel. Myslim, ze ti, ktori poznaju konstrukciu Karos lepsie a maju ju s cim porovnat mi daju za pravdu.
Tu nikto neporovnaval Karosu s Slovenskymi "autobusmi". Zase to vase narodne upovedomenie. Uvedom si, ze Karosa je zvratena konstrukcia oproti ostatnym autobusom vyrobenym v akomkolvek case na akomkolvek mieste a pouzivanym nielen v CR alebo SR, ale prakticky vsade. Argumenty v pocte exportovanych kusov, ktore vysli z Karosy su lakave pre ekonomov, ale nie pre technikov. Navyse, v kapitalizme je uplne normalne, ze sa zakaznikom predava ten najvacsi odpad - to je nielen v motorizme, ale aj co sa tyka elektroniky (vid. znacka Philipz
...
genius
odbornici vravia, ze fuzia bude o 50 rokov v praxi (lenze to iste sa vravelo aj 50-tych rokoch 20. stor)
tunel: je to ritual pre mimobratislavskych. ja ked som v ba a nepreveziem sa cez tunel, akoby som ani nebol v ba.
a este k tomu plynu: na adrese: http://kekule.science.upjs.sk/ekologia/material/ucebnetexty/s8.htm som sa docital, ze plynu je naozaj iba na 40 rokov. dalej som potom uz nehladal. takze ani tade cesta nevedie. skratka a jasne, mame (ako ludstvo) na krku energeticky problem a nijako ho neriesime ... som zvedavy o tych 40 rokov