Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #167264:
bolo to vratane domcekov, precitaj si tu spravu alfa 04 ..

kazdopadne je mi az do placu, ze v roku 2005 bolo navrhnute nieco taketo ..

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971&query=nosn%C3%BD+syst%C3%A9m&p1=51737

mohol sa vyuzit developersky boom, konjuktura a nezadlzena bratislava ...

teraz je o 6 rokov neskor a nic z toho .... ked som pred volbami na tomto fore pisal, ze durkovsky bude pohroma pre bratislavu a nebude ani len zakopnute do zeme ohladne elektricky, tak ma tu temer vsetci vysmiali ..
Reply on: intony #167260:
Na zastávke "Patrónka" je prestup na linky 21, 30, 37, 63, 92/192 (v smere do Dúbravky aj 212).

Zastávka "Dubová" je obsluhovaná iba linkami 34 a 83.

Na zastávke "Hroboňova" je prestup na linky 41, 84, 184.

Zastávka "Sokolská" zas slúži na prestup na linky 32, 204, 206, 209, 212.

A na zastávke "Predstaničné nám." sa prestupuje na 61, 74, 201, 210 (v podstate aj na 2, 3, 8, 13).

V prípade nehradeného výpadku na 83-ke vznikne 30-minútová "diera". ? Zároveň žiadna zo spomenutých zastávok nie je situovaná niekde na poli, žeby tam nič nebolo.
Prosim vas, neviete ake boli rozmery klasickej linkovej tabule?
Reply on: Sommelier #167263:
Dva odbocovacie pruhy, jeden na Dostojevskeho, jeden na Vajanskeho. V pripade elektricky sa s lavym cestnym odbocenim na Dostojevskeho rad nerata.
Reply on: aquila #167262:
Vratane zachovania mytnych domcekov, vsak ?
Reply on: aquila #167213:
odbočenie na Dostojevského je ťažko nahraditeľné a jeho zrušenie je podľa môjho názoru nezmysel. Ani neviem ako to je tam teraz - je tam dvojitý odbočovací alebo je pravý čisto na odbočenie na Vajanského ?
Reply on: ivanbuto #167242:
kraaaasne si si vo svojom prispevku zodpovedal preco je teraz diskusia ohladne PKO totalne zbytocna. mesto nema na investora absolutne _ziadne_ paky snad vyjma spominaneho UPN, a ani to nie .. cize jedine snaha sa dohodnut s nim, ale to nie je mozne .. takto mesto zablve 30 mio euro a nebude mat nic, len nutenu spravu ..

co sa kedy vyvodilo voci zodpovednym ?!? vsak je to vsetko v sulade so zakonom. moralku tu nikto neriesi. cize mesto zase len mrha peniaz.

ad most, vsak o tom celu dobu pisem, ze ta zelezna konstrukcia neni chranena a ze staci to urobit ako pri moste marie valerie

diskusia je fajn, ale ked je mozne nieco zmenit, pri PKO sa neda zmenit uz nic. a naopak mesto robi veci este horsie a horsie.

Re #167252 intony: ale v pohode vyslo .. vid tu...

http://www.alfa04.sk/userfiles/image/Dunaj%20ufo13%2015.jpg

viac tunak
http://www.alfa04.sk/Aktuality/sk#k81
Reply on: Peon #167259:
To, že súčasné cestovné doby nepridávajú električkám na atraktivite, mi jasné. Ja s obmedzovaním nesúhlasím, napísal som len, s čím sa pravdepodobne kalkulovalo.
Reply on: Peon #167258:
Je dobré vnímať veci v širších súvislostiach, ale OK. Dubovú, Hroboňovu a Sokolskú nepovažujem za zvlásť významné ciele. Časť cestujúcich využíva 34 na presun s prestupom do východnej časti mesta a túto úlohu čiastočne plní aj linka 1.
Reply on: Peon #167258:
A ešte porovnanie jazdnej doby (trmácanie sa cez Karlovku vďaka km vzdialenosti, počtu zastávok a semafórov totiž nejaký čas trvá):

a) Z "Pri kríži" na Račianske mýto:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 22 minút
(rozdiel 11 minút v neprospech električky)

b) Z "Račianske mýto" na Pri kríži:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 26 minút
(rozdiel 7 minút v neprospech električky)

Zvyšné neďaleké zastávky 5 vs. 34 nejdem porovnávať. Väčšinou mi to tiež vychádza v neprospech električky.

Popri ekologickosti električiek treba brať do úvahy aj ich "zraniteľnosť". Stačí porucha či "ťukes" s autom na karloveskej radiále a sme "nahratí"... A údržba električkových tratí tiež niečo stojí - ale nie som proti električkám!

A na trase 34-ky za bežných okolností tuším (V SEDLE URČITE) nebývajú zápchy (čiže jazdná doba viac-menej sedí). Takže ani argument "autobus stojí v zápche, zatiaľ čo električka ide" tu neobstojí.

Spoločný úsek 34+83 v preklade vytváral interval 7,5 minúty. Po novom je to 15 minút (t.j. samotná 83-ka), čiže o 50 % menej spojov. Fakt "super"...

Čo myslíš - povedie táto zmena na 34-ke k zvýšeniu podielu MHD oproti IAD? Skôr naopak...
Reply on: intony #167256:
Uvádzam zoznam zastávok 34-ky (za Patrónkou), ktoré nie sú dostupné električkovými linkami 1 a 5:

a) obsluhuje ich 83-ka: "Dubová, Hroboňova, Sokolská, SAV, Hodžovo nám."
b) neobsluhované: "Predstaničné nám., Karpatská"

No a zvyšné sú v pešej dostupnosti od zastávok linky 5: "Račianske mýto, Povraznícka, STU, Nám. 1. mája, Hodžovo nám."

V akej súvislosti ťa napadla linka č. 1?
Reply on: intony #167256:
to je šťastie Dúbravčanov, aspoň zatiaľ. Nikto neručí za to, že od septembra sa redukcie nedotknú aj električiek, žeby sa v sedle šlo na 15min.
Reply on: Peon #167216:
Na druhej strane, v sedle chodia z Dúbravky poloprázdne električky a nimi sú dostupné všetky 34-kové destinácie okrem oblasti Patrónky. Takže, nech sa páči, 1 a 5 jazdia.
Reply on: Solider #167254:
choď zajtra do mesta a skús to ? ? ? potom mi pošli SMS, že koľko je kaucia ?
Reply on: Ike #167253:
Samotné vztýčenie pravej ruky nie je porušením zákona 😃
Reply on: AAA #167248:
tak hajlovanie na zastávke je na hrane zákona, neviem ako mimo nej ?
Reply on: aquila #167213:
Ak by boli pruhy pre autá, lávky pre chodcov a cyklistov na by mohli byť široké maximálne 3 metre, čo postačujúce nie je.
V minulých dňoch tu bola debata o redukcií 43. Podľa mňa má tá linka pre výletníkov opodstatnenie v cez víkend od 7:00 do 21:00 a cez týždeň v lete od 8:00 do 21:00 a cez týždeň mimo sezóny od 8:00 do 17:00. Čo sa týka ostatných spojov, možno by DPB mohol urobiť medzi tými pár ľuďmi čo bývajú pri Sanatóriu, ktorými spojmi chodia a ktorými nie a ostatné zrušiť.
Reply on: aquila #167213:
Na IAD na Starom moste zabudni.
Reply on: genu #167220:
Tak pre nich nepremávaj a buď nezamestnaný, ty drúk. Tí vlčáci ti dávajú žrať, či sa to to páči alebo nie.

Vlčáci sa ti nepáčia, vodiči z východu sa ti nepáčia, ty budeš mať asi fest veľký komplex.

P.S.: Autor príspevku má odjazdených 10 rokov ako vodič v DPB a je rodený Bratislavčan v zo všetkých koliem minimálne tretej generácii.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.