m@rtin: No keď si znovu prečítaš tvoj príspevok #16644 tak v ňom si napsal, že ročne kupujete približne sto busov z toho cca 80% NPA. No tak ked nemáte bus starší ako 10 rokov a od roku 1993 ste kúpili 1165 vozov tak z nich by malo byť NPA 932 busov. Ak by sme to rátali len od roku kedy kupujete NPA vozy tak by to malo byť takto: 1040 nových vozov od roku 1994 a z toho NPA by malo byť 832 busov. Mali by ste ich mať ku koncu roku 280.
Ja viem, že máte dobrý vozový park, ale nesnaž sa prosím zavádzať. Tu na fóre je ten problém pri zavádzaní, že tvoje príspevky sa dajú hneď prečítať.
Ale inak pri diskusii naživo je aj zavádzanie dobrá zbraň. Neni to nijak nefér, len treba vyberať kde ho použiješ a kde nie.
No a stými 11 vozami si ma zle pochopil. Ja som to myslel tak, že by som radšej vyradil 69vozov namiesto 80, kedže som kúpil o jedenásť nových vozov menej. Tam je ten rozdiel 11 vozov. Ale kedže si mi vysvtelil prečo museli kúpiť B951 tak berem.
Ináč nevieš s akou stratou skončili CSA za minulý rok? Dik
Tomáš: No keď chcem k danej téme napísať všetko čo viem a vniesť aj trochu optimizmu
Lebo s nadávaním aké je to tu hrozné nič poriadne nespraviš. Do zmien v DPB sa treba pustiť s optimizmom a elánom aby sme vydržali čo najdlhšie.
Napíšem ďalší veľký plus prečo kupovať NPA vozy vo väčšom počte. V BA žije 12% občanou s telesným postihnutím. To je 60.000 ľudí, ktorý platia dane a patria do tohto mesta. A ich by sme nemali diskriminovať. A každý kto by tak chcel robiť je hulvát najväčšieho zrna a zrejme by si mal navlastnej koži skúsiť čo je to byť o barlách či na vozíku. Samozrejme nikomu to neprajem, ale možno by nezaškodilo zohnať si vozík na týždeň a pohybovať sa po meste a voziť len VP busmi. (Do tých 60.000 nerátal ľudí s kočíkmi)
Spectre: No podľa koncepcie do roku 2007. No tento rok je istá 1 21tr. Potom na tie 4 roky ešte 90.
Toto číso sa však môže líšiť od čísel čo budú mať na DPB, lebo toto je číslo mestského zastupiteľstva a to rozhoduje o počtoch nových vozov.
Ja viem, že máte dobrý vozový park, ale nesnaž sa prosím zavádzať. Tu na fóre je ten problém pri zavádzaní, že tvoje príspevky sa dajú hneď prečítať.
Ale inak pri diskusii naživo je aj zavádzanie dobrá zbraň. Neni to nijak nefér, len treba vyberať kde ho použiješ a kde nie.
No a stými 11 vozami si ma zle pochopil. Ja som to myslel tak, že by som radšej vyradil 69vozov namiesto 80, kedže som kúpil o jedenásť nových vozov menej. Tam je ten rozdiel 11 vozov. Ale kedže si mi vysvtelil prečo museli kúpiť B951 tak berem.
Ináč nevieš s akou stratou skončili CSA za minulý rok? Dik
Tomáš: No keď chcem k danej téme napísať všetko čo viem a vniesť aj trochu optimizmu

Napíšem ďalší veľký plus prečo kupovať NPA vozy vo väčšom počte. V BA žije 12% občanou s telesným postihnutím. To je 60.000 ľudí, ktorý platia dane a patria do tohto mesta. A ich by sme nemali diskriminovať. A každý kto by tak chcel robiť je hulvát najväčšieho zrna a zrejme by si mal navlastnej koži skúsiť čo je to byť o barlách či na vozíku. Samozrejme nikomu to neprajem, ale možno by nezaškodilo zohnať si vozík na týždeň a pohybovať sa po meste a voziť len VP busmi. (Do tých 60.000 nerátal ľudí s kočíkmi)
Spectre: No podľa koncepcie do roku 2007. No tento rok je istá 1 21tr. Potom na tie 4 roky ešte 90.

J
Tender na trolejbusy predsa bol a vyhrala ho škoda, ktorá má dodať 91ks 21Tr. To, že tento rok bude jedna neznamená, že sa nekúpia ďalšie. Koncepcia ráta s trolíkmy v počte spomenutých 91 kusov. Neviem čo ďalej chcete na trolejbusoch vymýšlať. To je proste uzatvorená vec. Možno sa zdihne vlna, keď sa potvrdí to čo sa šušká, že Škoda Ostrov skrachuje. No zase nebude moc o čom debatovať, bo bude jasné Trolino.
Nové eliny sa do roku 2007 kupovať nebudú. Budú sa len rekonštruovať. A to niečo pod 100 kusov. Presne si nepamätám. Avšak tu sa neráta s eventuálnymi elinami pre Petržalku.
O autobusoch viete. Aj Keď ževraj 50ks chcú kúpiť ešte v roku 2004. Mimo toho sa ráta aj s dvoma vozovňami a to v Dúbravke a Petržalke, dohromady za 300mil. To je koncepcia, ktorú schválilo mestké zastupiteľstvo a úlohou vedenia mesta je nájsť financie. Dalo by sa povedať, že tá koncepcia je pre vedenie ako keby zákon, ktorý musia dodržať. No ak ho nedodržia nebude žiadny postih. Jedine od občanou vo voľbách. Na Petržalku už prebehli rokovania s Euróskou investičnou Bankou. Čiže tou istou od, ktorej Praha brala úver na metro. (m@rtin) Ďurkovský si dobre uvedomuje, že povedal, že vyrieši nosný systém a ak by tak nespravil (teda, že by sa nepostavil aspoň základný kameň) tak vie, že Bratislavčania sním zrejme skoncujú. No ale aj tak netreba zabudnúť, že Ďurkovksý je ten človek, ktorý si uvedomuje potrebnošť MHD a plánuje ju dotovať. Dosť veľa Bratislave pomôže, a píšem to znovu, fiškálna decentralizácia(FD) a nový zákon o hlavnom meste. No a už to, že sa premestni daňové zaťaženie z priamich na nepriame dane BA taktiež veľmi pomôže (po FD), pretože v BA je vysoká spotreba tovarov a služieb.
Prosím, len ma neoznačte za člena volebného týmu nášho primátora.
m@rtin: no tak ja by som v roku 2002 nekúpil 31 K B951 ale namiesto nich dvadsať Citybusov a nevyradil či odpredal 11 starších busov. Tak takto by som to robil. No a pri 1300 busoch mi 11 starších výrazne nezhorší priemer veku vozov.
Po ďalšie v roku 2003 podľa tvojho mailu ste kúpili NPA "len" 20 kĺbových citybusov a tri Ikarusy. V roku 2002 to bolo- 27ks, v roku 2001- 51ks a v roku 2000 80kusov. Takže nie sto NPA. Tá krivka stále klesá.
No ak ak máš mať názor taký, že kto stebou nesúhlasí tak sa do toho nerozumie, nemám stebou čo ďalej o tejto problematike hovoriť.