Nemala by väčší význam trať Vojenská nemocnica - Patrónka než trať Pražská - Hroboňova?! ? L22 by mohla končiť v Dúbravke ako kedysi a mohla by premávať L211 v i=15/30/15//30!
Za rušne ÖBB sa platí výkon za km, v ktorom je všetko.
Elektrika - ŽSR vyžaduje merače spotreby, no aj tak dopredu treba objednať elektriku a keď sa nespotrebuje, sú z toho sankcie atď...
Ja tomu verím, je to oficiálne číslo z prieskumu vo vlakoch a aj preto sa ZSSK snaží čo najviac vlakov natlačiť na Hlavnú a na NM ide len to, čo sa na ňu nevojde.
Ale môžeme si to kľudne ísť overiť aj osobne. ?
som toho názoru (možno alebo dosť možne sprostého), že namiesto vyhadzovania peňazí za tony papierov na ktoré sa pokreslili blbé projekty a vyčkávania na TEN-T17, sme už mohli mať úsek Predmestie - Filiálka hotový vo vlastnej réžií a mohli chodiť vlaky na Filiálku kľudne, potom by sa z peňazí EÚ postavil už "iba" tunel, takto je z Filiálky jedno nepoužiteľné hnojisko.
810zssk