Ja tomu verím, je to oficiálne číslo z prieskumu vo vlakoch a aj preto sa ZSSK snaží čo najviac vlakov natlačiť na Hlavnú a na NM ide len to, čo sa na ňu nevojde.
Ale môžeme si to kľudne ísť overiť aj osobne. ?
som toho názoru (možno alebo dosť možne sprostého), že namiesto vyhadzovania peňazí za tony papierov na ktoré sa pokreslili blbé projekty a vyčkávania na TEN-T17, sme už mohli mať úsek Predmestie - Filiálka hotový vo vlastnej réžií a mohli chodiť vlaky na Filiálku kľudne, potom by sa z peňazí EÚ postavil už "iba" tunel, takto je z Filiálky jedno nepoužiteľné hnojisko.
Vidno to. Napr. jeden Os vlak ide v špičke zo Senca o 6:46 na Nové Mesto, a je poloprázdny, za ním zas idú na hl.st. až dva 9 voznové preplnené rýchliky. Preto ZSSK radšej nepresmeruje vlaky na NM. A ked náhodou tam ide, väčšina vystupuje na Predmestí, čiže Vinohrady.
Tie vlaky patria ÖBB Personenverkehr. Napriek tomu však ich DOPRAVCOM na území Slovenskej republiky je Železničná spoločnosť Slovensko. Spýtaj sa láskavo doma, veď vaši všetkému okolo železnice perfektne rozumejú, ja ti skutočne nemienim vysvetľovať úplné základy.
810zssk