Reply on: AAA #165241:
keď sa robili tie veľké zmeny v roku 2005, tak bolo písané, že L93+94 poskytujú v preklade taký interval v takom čase, L83+84 a 34+83nadväzujú celodenne na spoločnom úseku. Ibaže, kto to drží v hlave? Nikto, každého iba zaujíma to, či má priamy spoj alebo nie, nezaujíma ho, že napriek prestupu má možno kvalitnejšie spojenie s dvomi linkami v preklade. Dajme tomu, že DPB spísal nejaký zoznam, kde by vysvetlil preklady a nadväznosti jednotlivých liniek, tak kde by to DPB publikoval? Najväčším problémom je, že ľudia okrem CP nečítajú ďalšie oznamy na zastávkach, čo je najlepšie vidno na prípadoch, kedy je na vitríne nalepený oznam, že zastávka nie je obsluhovaná alebo je cez zastávkový označník navlečený igelit a ľudia si tam veselo stoja a v hlavách už premýšľajú akú sťažnosť napíšu na DPB a do BA ("novín") plátku. Ba vlastne ani CP nečítajú poriadne, o tom dobre vypovedá, že sa ľudia divia, keď napr. večer ide L201 namiesto na stanicu na Kramáre a pod. a to iba preto, že nečítajú vysvetlivky ku piktogramom. Doba navyše pokročila a všetky vozidlá už majú digitálne informačné systémy, kde je narozdiel od plastových tabúľ možné zobraziť cieľ cesty spoja, ak je odlišný od väčšiny spojov (zachádzka, končí skôr, dojazd,...). Alebo príde turista na aut.st. a tam sa pýta, ako sa môže dostať na hrad namiesto toho aby hľadal info vo vitrínach v prístreškoch, kde tieto info sú a potom až sa pýtal miestnych, ktorí ani sami často nevedia ako cestovať v rodnom meste. Dnes ti ľudia namiesto toho aby čítali niečo čo potrebujú budú čítať iba prkotiny, viď. môj brat keď ani nevedel na tejto stránke nájsť CP L901 a keď nan čumel po chvíli sa ma opýtal, koľko sa platí za lístok ?
kecho
ad1/to, že tam nie je vyvýšený chodník (+prestup na hrane s L94), za to môžeš poslať ďakovný list policajnej inžinierskej dvojici Vrbik-Seifert, na webe si nájdi dokonca až dve stanoviská, ako "to nie je možné", "lebo IAD" ?
ad2/pokiaľ viem, v pláne je už niekoľko rokov vybudovanie terminálu pri daňovom úrade (v banovinách spomínané minimálne v r. 2003)
ad3/zriadením Floriánskeho nedošlo k zahusťovaniu zastávok, lebo ak si si nevšimol, najprv bola Vazovova práve kvôli tomuto zrušená a po mesiaci ju istý Ing. Borišinec na základe ľudí "denne ? dochádzajúcich na úrad práce" žiadal obnoviť... a zdôvodnenie bolo, že "aj tak električky stoja na križovatke, tak čo na tom, že budú stáť aj pred ňou
ad4/veľmi sa teším, ako napcháš 3 eliny za sebou na Vazovovu (smer dolu), keď budú stáť v križovatke na výhybke
okrem toho je skutočne "fajn", že elinám dávaš ďalšie zbrzdenie, pretože pri vjazde/výjazde z/na Vazovovu hore i dolu budú musieť dávať prednosť IAD...
akosi si zabudol na jednoduché riešenie - posunúť Floriánske nám. v opačnom smere tiež pred DÚ, zrušiť všetky tri ostávajúce Vazovove (pre eliny) a zrušiť ľavé odbočovanie IAD z Radlinského v smere na Májkovu - ubudne ti áut a zrazu to nebude také nebezpečné...
okrem toho-najlacnejšie je tam postaviť policajta, ktorý by rozdával finančné ocenenia - lenže teraz predsa bude veľmi teplo, tak kto by sa tam zdržiaval na slnku...