Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #165230:
Mne ako cestujucemu je srdecne jedno ake ma linka preklady na nejakych usekoch jej trasy. Ja len citim rozdiel ked mam cakat na zastavke 15 alebo len 12 minut...
Reply on: Ruslan #165229:
V sedle cez prac.den by sa zislo, ale cez vikend je to zbytocne, nakolko nechodi plna.
Reply on: S499.1023 #165228:
Keď to všetci hovoríte, nespochybňujem, že sa neskôr predávala. Keď vyšla a boli oslavy storočnice MHD (august 1995), tak ju v Poľskom kultúrnom stredisku, kde bola aj výstava, rozdávali zadarmo. Neskôr po dotlači som si tiež zadarmo zohnal 10 výtlačkov v jednom balíku, ktoré som rozdal kamošom. Ak sa to neskôr začalo predávať, o tom už nič neviem, zo starých zásob mi ešte dva kusy ostali.
Reply on: kecho #165231:
nebolo kedysi aj v pláne vybudovať električkovú spojku na Májkovej ulici namiesto trate cez Americké nám., tým pádom by odpadla aj potreba trate na Vazovovej. Celkovo je inak oblasť Floriánske nám.-Americké nám.-Odborárske nám.-Vazovova mierne chaotická a vždy sa opravuje iba tak improvizovane nejaká časť. Chodník by potrebovali opraviť a urobiť tam poriadok s IAD konečne.
Reply on: 810zssk #165225:
O jeho povodom účele hovorí aj názov "maják" - hore bola ešte taká mriežkovaná časť a v nej svetlo. Medzi vodičmi sa tomu hovorí podľa tvaru staršieho typu "hríbik" a je to miesto, kde by mal vodič už naozaj začať brzdiť, aby pri stĺpiku zastavil ? .
Reply on: Nick #165204:
tak k tomu snáď pár drobností, zrejme máš krátku pamäť, takže -
ad1/to, že tam nie je vyvýšený chodník (+prestup na hrane s L94), za to môžeš poslať ďakovný list policajnej inžinierskej dvojici Vrbik-Seifert, na webe si nájdi dokonca až dve stanoviská, ako "to nie je možné", "lebo IAD" ?
ad2/pokiaľ viem, v pláne je už niekoľko rokov vybudovanie terminálu pri daňovom úrade (v banovinách spomínané minimálne v r. 2003)
ad3/zriadením Floriánskeho nedošlo k zahusťovaniu zastávok, lebo ak si si nevšimol, najprv bola Vazovova práve kvôli tomuto zrušená a po mesiaci ju istý Ing. Borišinec na základe ľudí "denne ? dochádzajúcich na úrad práce" žiadal obnoviť... a zdôvodnenie bolo, že "aj tak električky stoja na križovatke, tak čo na tom, že budú stáť aj pred ňou
ad4/veľmi sa teším, ako napcháš 3 eliny za sebou na Vazovovu (smer dolu), keď budú stáť v križovatke na výhybke 😉
okrem toho je skutočne "fajn", že elinám dávaš ďalšie zbrzdenie, pretože pri vjazde/výjazde z/na Vazovovu hore i dolu budú musieť dávať prednosť IAD...
akosi si zabudol na jednoduché riešenie - posunúť Floriánske nám. v opačnom smere tiež pred DÚ, zrušiť všetky tri ostávajúce Vazovove (pre eliny) a zrušiť ľavé odbočovanie IAD z Radlinského v smere na Májkovu - ubudne ti áut a zrazu to nebude také nebezpečné...
okrem toho-najlacnejšie je tam postaviť policajta, ktorý by rozdával finančné ocenenia - lenže teraz predsa bude veľmi teplo, tak kto by sa tam zdržiaval na slnku...
Reply on: Ruslan #165229:
lenže potom sa ti bude L98 prekladať s čím? Cez víkend iba s L68 (Smolenícka+EUBA) a L88 (EUBA), a cez pracovné dni v sedle rovnako 68,88 a 93. To podstatné čo by sa ale dosralo by bol preklad cez víkend s L99. Tu máš víkendové odchody kombinácie L98+99 zo zast. Ľubovnianska : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=629145803787&l1=98&l2=99

dokonca ešte aj pri Technopole, je medzi nimi takmer preklad cez víkend v smere na Lúky : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=838861236248&l1=98&l2=99

z Lúčanky smerom na Ľubovniansku to je už horšie trochu : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=314573004831&l1=98&l2=99

Počkaj si na električku do Janíkovho dvora ( ? ) a dočkáš sa aj zmien v autobusových linkách na konci Petržalky.
Malý návrh (viem, že sa má šetriť, ale je, ešte, kde uberať, len ma hneď "neukamenujte")

Nemohol by sa na L98 v sedle a počas víkendu upraviť interval z 15 min. na 12 min.?

Alebo by nemohla L93 končiť na Jasovskej (veď aj tak v sedle zachádza každú hodinu do vozovne) a L98 na Vyšehradskej (aspoň to nebude až taký moták po Petržalke)? Na Vyšehradskej majú aj L95 a nejako extra plné tie spoje odtiaľ nechodia. (do každej 93 a 95 z Vyšehradskej nastupuje od O - 4 ľudí, ale na Jasovskej majú akurát tak L98 a L91(191) v sedle a cez víkend v mizernom intervale. ?
Reply on: dopravak123 #165216:
Akí podnikavci? Tá kniha bola voĺne predajná.
Ja by som Sbahnom
Reply on: 810zssk #165225:
nebolo tam kedysi svetlo?
Reply on: dopravak123 #165219:
Obrázky tam mám aj ja spolu s odporúčanou cenou 185,-Sk. A ešte mi vysvetli načo by tú knihu niekto predával pod pultom v Piešťanoch.
Reply on: Majo #165220:
A tam ma aj ulicu "Radlinska" ?
Reply on: dopravak123 #165213:
Este raz - kupil som ju v predajni DPB kde bola normalne oficialne vylozena, nikto si nechce privyrobit. Kolko stala si uz naozaj nepamatam, ale tipol by som ze to bolo okolo stovky.
Reply on: dopravak123 #165219:
ja to mam aj s tou cenou. Inak vydanie prve, 1995.
Reply on: S499.1023 #165207:
Je to on, viď #158062 .
Reply on: TeBeCe #165217:
Tak teraz fakt neviem, či máme rozdielne výtlačky. Na zadnej strane sú tri fotografie - jedná stará električka, K2 na linke 11 pri SND a míňajúce sa Tr9 na Župnom námestí. Ináč ani litera.
Reply on: dopravak123 #165213:
Okolo roku 2000 ju dlhú dobu vo veľkom predávali v predajniach DPB, mám taký pocit, že stála 45,- Sk.
Reply on: dopravak123 #165214:
na zadnej obalke je odporucana cena 185 sk, a ak sa nemylim za tu cenu som ju vtedy kupil v knihkupectve, predtym nez bola vo vypredaji v dpb.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.