Reply on: toldo #165236:
čiže by ti bolo srdečne jedno, keby si cestoval kombináciou 93+98/99 a pri prestupe z L93 by si mal CP L98 a 99 takýto : 00-12-24-36-48 a 04-19-34-49 namiesto prekladu 00-07-15-22-30-37-45-52?! Pričom by si iba pridal jeden spoj na hodinu no rozbil by si celodenné rovnomerné rozmiestnenie spojov medzi L98 a 99 čo tiež poskytuje nejaký komfort a záruku ľuďom, že pri prestupe z nosných liniek ako 68,93 a 95 cez víkendy majú do 7-8min garanciu spoja 98/99 na koniec Petržalky? Ja som napr. zástancom posilnenia sedlového intervalu na L68, dosiahnem tým síce zvýšenie kapacity, no rozbijem nadväznosť pri prestupoch 68/88. Nie je všetko také jednoduché ako sa zdá.
dopravak123