Reply on: Marek1978 #165062:
tú slávnu L66 som dnes videl v poobednej špičke so 8-11 ľuďmi na Landererovej v smere na trhovisko ? na Prístavnej sa určite o ňu nebudú rvať a z Duláku a Košickej to L50 a 68 dajú v pohode. Keby sa L78 dala k Eurovee alebo na Šafko, nemusela by tam už premávať L66.Re #165063 Hug0: zrušiť úsek Jaskový rad - Siemens a tiež zachádzanie na L. Dérera, kde čo som bol na 20 spojoch, tak tam vystúpili "až" 2 ľudia a 1 vystúpil. Určite mi povie dakto toto :"však na zast. Siemens nastupujú ľudia a idú na Jaskový rad." alebo "videl som na tom úseku 5-10 ľudí". To, že tam tých ľudí dakto videl ešte neznamená, že aj idú na Jaskový rad. Sám som nechcel veriť tomu, že tí ľudia si sadli do L44 na Siemens, previezli sa cez celý Jaskový rad a šli hore na Bárdošovu, Júlovú, Júnovú a Na Revíne. Na Jaskovom rade za tých 20 spojov bola situácia taká, že 5-7 ľudí vystúpilo a nastúpili 3-4. tTež mám vyriešenú dilemu ako točiť L44 na Siemens a síce nasledovne : L44 odbočí pri ceste z Koliby po Bárdošovej ul. doprava (ako keby šla k NOÚ), zastaví na zast. Siemens, potom odbočí doľava na Jakubíkovu a cez Uhrovu sa vráti na Bárdošovu ul. a pôjde na Kolibu. Tie tzv. "kostolné" spoje L44 nemám omrknuté, nebol čas, ale aj na tie sa pozriem či sú poctivo využívané, či to nie je rovnaký blud ako "potrebná" linka k divadlu Aréna. ?
matt11
linka 58: väčšinou vozí vzduch, sem tam pár ľudí, viem si predstaviť trasu Voz. Jurajov dvor - Magnetová - Mierová kolónia, kde by sa aj točila, Jurajov dvor je bližšie ako Nové Mesto a hlavný je prestup na električky, úplne zbytočne chodí až na Technickú, zrušiť sa asi nedá táto linka
Linka 52: tie intervaly aj ráno napríklad z Na Pasekách chodí 3 minúty pred 56-kou, 56 potom chodí poloprázdna, ďalej zbytočný luxus cez víkendy ráno aj večer, navrhoval by som zrušt L52 a L54 potiahnuť až do rače po trase L52, s intervalom ráno/poobede 20min - s prekladom na L56 - bolo by spojenie každých 10 min, to stačí, doobeda/večer 30 min - niekde môže byť kľudne aj diera na prestávku, a cez víkendy by stačilo aj každých 45min.
Linka 56 - zrušiť zachádzanie ku kauflandu, chodia tam električky, a takisto nechápem zachádzanie 2x za deň na Potočnú
Linka 55 - ráno napríklad z Na patoch chodí len 3 minúty po L65 a chodí prázdna, neviem kto robil ten grafikon, celkovo by sa dala zriediť
A ešte ma napadlo, prečo tak od 9:30 do 11:30 by nemohla napr. L5 premávať len medzi Karlovkou a ŽST Vinohrady, napríklad aj L4 končí doobeda pri ŽST Nové mesto, tie električky medzi 9:30 a 11:30 chodia v Rači dosť prázdne, myslím si, že keby tam zostane len L3 a 11 by to stačilo doobeda, takisto v dúbravke