nejaké moje nápady, kde by sa dalo ušetriť, cestuje hlavne vo východnej časti BA:
linka 58: väčšinou vozí vzduch, sem tam pár ľudí, viem si predstaviť trasu Voz. Jurajov dvor - Magnetová - Mierová kolónia, kde by sa aj točila, Jurajov dvor je bližšie ako Nové Mesto a hlavný je prestup na električky, úplne zbytočne chodí až na Technickú, zrušiť sa asi nedá táto linka
Linka 52: tie intervaly aj ráno napríklad z Na Pasekách chodí 3 minúty pred 56-kou, 56 potom chodí poloprázdna, ďalej zbytočný luxus cez víkendy ráno aj večer, navrhoval by som zrušt L52 a L54 potiahnuť až do rače po trase L52, s intervalom ráno/poobede 20min - s prekladom na L56 - bolo by spojenie každých 10 min, to stačí, doobeda/večer 30 min - niekde môže byť kľudne aj diera na prestávku, a cez víkendy by stačilo aj každých 45min.
Linka 56 - zrušiť zachádzanie ku kauflandu, chodia tam električky, a takisto nechápem zachádzanie 2x za deň na Potočnú
Linka 55 - ráno napríklad z Na patoch chodí len 3 minúty po L65 a chodí prázdna, neviem kto robil ten grafikon, celkovo by sa dala zriediť
A ešte ma napadlo, prečo tak od 9:30 do 11:30 by nemohla napr. L5 premávať len medzi Karlovkou a ŽST Vinohrady, napríklad aj L4 končí doobeda pri ŽST Nové mesto, tie električky medzi 9:30 a 11:30 chodia v Rači dosť prázdne, myslím si, že keby tam zostane len L3 a 11 by to stačilo doobeda, takisto v dúbravke
linka 58: väčšinou vozí vzduch, sem tam pár ľudí, viem si predstaviť trasu Voz. Jurajov dvor - Magnetová - Mierová kolónia, kde by sa aj točila, Jurajov dvor je bližšie ako Nové Mesto a hlavný je prestup na električky, úplne zbytočne chodí až na Technickú, zrušiť sa asi nedá táto linka
Linka 52: tie intervaly aj ráno napríklad z Na Pasekách chodí 3 minúty pred 56-kou, 56 potom chodí poloprázdna, ďalej zbytočný luxus cez víkendy ráno aj večer, navrhoval by som zrušt L52 a L54 potiahnuť až do rače po trase L52, s intervalom ráno/poobede 20min - s prekladom na L56 - bolo by spojenie každých 10 min, to stačí, doobeda/večer 30 min - niekde môže byť kľudne aj diera na prestávku, a cez víkendy by stačilo aj každých 45min.
Linka 56 - zrušiť zachádzanie ku kauflandu, chodia tam električky, a takisto nechápem zachádzanie 2x za deň na Potočnú
Linka 55 - ráno napríklad z Na patoch chodí len 3 minúty po L65 a chodí prázdna, neviem kto robil ten grafikon, celkovo by sa dala zriediť
A ešte ma napadlo, prečo tak od 9:30 do 11:30 by nemohla napr. L5 premávať len medzi Karlovkou a ŽST Vinohrady, napríklad aj L4 končí doobeda pri ŽST Nové mesto, tie električky medzi 9:30 a 11:30 chodia v Rači dosť prázdne, myslím si, že keby tam zostane len L3 a 11 by to stačilo doobeda, takisto v dúbravke
Ruslan
Ďalšia linka cez Apollo do Ovsišťa? Veď tam idú 68, 87, 88. (78 nerátam, tá je tam nyvyše, tú stačí skončiť na Šafku.
"183" (84) z Hrobonky / Prokpa Veľkého nechodí až tak vyťažená, skôr by som ju dal až na Patrónku/ Tesco Lamač, ako som nižšie písal, aby odľahčila L83 v úseku Patrónka - Hálova, pretože 83 chodí natrieskaná. 83, 84 (183, to je fuk aké bude mať číslo) by boli v preklade od Patrónky približne v intervaloch aké som tiež nižšie uviedol.