Reply on: Z #16483:
Iste, rusnovodic metra alebo zeleznice nie. Ale vodic autobusu (mestskeho i medzimestskeho), elektricky a trolejbusu informatorom JE. A pokial nie je, mal by byt. Je to totiz JEDINY zamestnanec dopravnej firmy, s ktorym moze prist cestujuci vo vacsine situacii do kontaktu. Neviem, preco by som sa nemohol opytat vodica, ci ide tam a tam, ked som v meste velkosti Bratislavy po prvykrat, nevyznam sa tam a nastupujem na opustenej zastavke.To, ze vas vodicov DPB krati na mzde za to, ze sa na zastavke bavite s cestujucimi, ktori pozaduju informacie, je zhovadilost DPB.
A ked sa vodica slusne opytam, kam ide, a on mi odpovie "ja som vodic, nie informator", tak mam pocit, ze sa asi bude jednat o neskutocneho debila. To je asi tak, ako keby mne prisiel do ordinacie pacient, ja by som ho vysetril, predpisal lieky a na otazku "A co mi vobec je, pan doktor?" by som odpovedal "Ja som lekar, nie informator, dalsi prosim."
Asi ako kde-Petrzalka medzi vyvolenych asi nepatri 
J
A DPB nechce len 15m busy. On chce na likny, kde 18m vozý vzduch dať 15m. Chcú kupovať aj 18m busy.
m@rtin, lepšie by bolo keby sme ich označovali číslom ako 12m 18m a tak.
Mysli si i SORoch čo chceš, ale ak sa mi niekde uživý 9m bus tak, že sa ľudia netlačia, tak tam nebudem dávať 12m. Napr. 180. Tam by sa uživil aj 7,5m. No a technicky sú to veľmi dobre zvládnuté vozidlá, lepšie ako niektoré čo poznám. Máme ich tu 4 roky pomaly 5 a nie sú rozhrkané. Chcel by som sa spýtať po koľkých rokoch, či skôr mesiacoch by bol CB rozhrkaný.