Reply on: kecho #164132:
pokojne sa môže točiť ako dnes L66, to je už detail, podstata je : ušetriť vzkm na vození vzduchu do Petržalky skrátením po Euroveu. Keby sa L78 stočila popri Eurovee ušetrilo by sa 7,59vzkm na kolo a keby šla na Šafko ušetrilo by sa 7,11vzkm na kolo. Pri 80 odchodoch na L78 Po-Pi, by to robilo 607,2vzkm denne úspory vo variante "Eurovea" a 568,8vzkm vo variante "Šafko". Pri skrátení L66 po trhovisko by sa na jedno kolo ušetrilo 4,89vzkm, pri 62 spojoch z Domkárskej Po-Pi a 55 So-Ne, by to bolo ušetrených 303,18vzkm cez prac. deň a 268,95vzkm cez víkend.
Mike
Dnes ide na DD v rannej špičkovej hodine:
15x sólo a 10x kĺbak - 25 spojov za hodinu, spolu spoj v priemere každých 2.4 min
keby sa išli ráno na 10 (5 min int.) bola by hodinová kapacita:
6x sólo, 6x 15m voz, 12x kĺbak - 24 spojov za hodinu, spoj v priemere každých 2.5 min. a dokonca spolu vyššia kapacita
to je "redukcia"
?