Reply on: dopravak123 #162624:
keby to ležalo čiste na ľuďoch, ktorých si ešte pamätám z pred 18 rokov čo boli na železnici, tak by sme mali taktovú dopravu, zabezpečenú nadväznosť spojov, ale samotnú koordináciu spojov s neochotnými SAD-istami to je už vec, ktorú by mali spraviť tí KDHácki diletanti na MDPaT, bohžiaľ nič sa nedeje. Keď tak moc chcú šetriť, tak v prvom rade by bolo najlepšie ŽSR, ZSSK a Cargo spojiť a namiesto šéfov troch spoločností by bol jeden, nemal by každý 3-4 námestníkov ale pod ním by boli iba šéfovia sekcií, odpadli by rozkrádačky na platbách ZSSK a Cargo pre ŽSR, všetko by bolo pod jednou strechou prehľadné a nie takýto rozkrádačský bordel. Teraz máš napr. duplicitne 3 personálne oddelenia, 3 oddelenia rozvoja a plánovania atď. Hlavne by sa znížil počet tzv. protekčných buzíkov typu "záhradník" na prebytočných postoch šéfov a odmenách, ktoré si veselo nadeľujú ako aj ich výplatách, hlavne takí "zamestnanci", že je v robote 2-3 dni v týždni a mesačne berie 1500EUR. Tiež by som zarazil služobné cesty len tak nikam pre nič za nič. Dojdú plní poznatkov, "know-how" a v praxi je z toho "how-know" iba. Takto sa ozdraviť nepodarí železnice nikdy, iba ak tak umŕtviť.
Ike
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)
2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom
Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?
našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.
Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?