Čo sa týka nočákov, podľa mňa by bolo najlepšie T-busy zrušiť a zaviesť namiesto nich nové A-busové linky už z hlavnej stanice. Alebo ako reálnejšiu možnosť by som navrhoval zabezpečiť prestupy z T-busov na A-busy aj v smere na stanicu, s ponechaním súčasných liniek. Stačilo by niektorej z nich (najlepšie asi N61) posunúť odchod o pár minút neskôr, s tým že aj v prípade meškania N72 by N61 na ňu čakala (ako napr. N91 čaká na príchod N93, atď...). Nočné električky sú podľa mňa dosť nereálne, aj keď zmysel by určite mali, ale iba ako doplnkový systém bez náväznosti na A-busové a T-busové nočáky.
Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Ike
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)
2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom
Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?
našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.
Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?