Čo sa týka nočákov, podľa mňa by bolo najlepšie T-busy zrušiť a zaviesť namiesto nich nové A-busové linky už z hlavnej stanice. Alebo ako reálnejšiu možnosť by som navrhoval zabezpečiť prestupy z T-busov na A-busy aj v smere na stanicu, s ponechaním súčasných liniek. Stačilo by niektorej z nich (najlepšie asi N61) posunúť odchod o pár minút neskôr, s tým že aj v prípade meškania N72 by N61 na ňu čakala (ako napr. N91 čaká na príchod N93, atď...). Nočné električky sú podľa mňa dosť nereálne, aj keď zmysel by určite mali, ale iba ako doplnkový systém bez náväznosti na A-busové a T-busové nočáky.
Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Ike
Mne sa podobne stalo pred 3 rokmi. Z nejakého dôvodu mi kontrola ISICu vo vlakoch ZSSK deaktivovala ISIC ? Keď som potom išiel autobusom, tak na mňa pozerali, že nemám ISIC aktivovaný. Vždy som po kontrole vo vlaku musel ísť na fakultu aktivovať.
Ale pokiaľ máš známku a je platná, tak by veľké caviky z toho robiť nemali