Neviem. Dokonca ani neviem ako je koncipovany CP na tejto linii v tomto rocniku. Domnievam sa vsak, ze EC vlaky nezastavuju v Brucku a.d.L. koli tomu, ze su v preklade v jednom takte s RailJetmi. Paradoxne, o co menej zastavuju RJ v rakusku, o to viac zastaveni maju v madarsku.(Mo-var,Tatabanya).
Madari tak isto (nezmyselne) navysili pocet zastaveni EC-ciek aj na "felvideki vonalon" smerujuceho do slovenskeho Parkany-u...
(R.palota Ujpest,Visegrad,Szob)
Uniformy praveze nie su nejak vyrazne rozlisne pre toho, kto sa uplne nevyzna... U oboch uniforiem dominuje tmava modra. To uniformu Gysevu si iste nepopleties. Ta je totiz zelena.
Nevies nahodou, preco prestali madarske EC zastavovat v Brucku a.d. Leitha? Je to naozaj skoda, predtym to bola jedna z najrychlejsich a najpohodlnejsich moznosti ako sa dostat z Petrzalky na Westbahnhof.
Tak pokial si pamatam, vlakove caty sa menili v Passau (DB/OBB), potom vo Wien (OBB/OBB) a nakoniec v Hegyeshalome (OBB/MAV-START).
Toto ale nemusi platit aj pre rusnove caty. (rusnovodic) isiel mozno "nemec" az do Viedne. ALe v Hegyeshalome sa striedaju vsetci urcite, teda aj na RJ !
Takze madar asi sotva. Navyse bola by tam jazykova bariera, hlavne pri mimoriadnostiach a pod. Prenosna osobna pokladna tzv.POPka je dalsia vec, zmenne EUR/HUF dalsia... atd, atd...
Je nejaky rozdiel medzi prerusenim cesty a prestupom? Mne ide iba o jedno - aby som sa s listkom, ktory by mal platit do vsetkych viedenskych stanic, dostal na Westbahnhof.
Ono to bude mozno kvoli tomu, ze u nas je Wien Ticket ina ponuka ako MPS, zato v Rakusku je vsetko EURegio.. Podla mna platia podmienky tej spolocnosti ktora ti listok vydala a poskytla prislusnu informaciu. Ak ta bude niekto chciet pokutovat, vybav si to so ZSSK.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA